HJELP!

kriol

Andre møte med forumet
Samboeren min, (far til mitt barn), har ikke så mange kompiser. Og i dag kom han å fortalte at kompisene hans har begynt å bruke kokain!!!!!!!! Jeg reagerte med sinne, og fortalte han at han ikke får omgås de lengre! er det rett av meg? kan jeg nekte han det?? faren til barnet mitt skal ikke omgås folk som doper seg med kokain!!!! kjenner jeg KOKER.

Stoler du på han da? Jeg er anti dop, så ikke misforstå meg, men hvis kompisen ikke er rusa mens de er sammen, ser ikke jeg problemet med at de fremdeles omgås. De er jo ikke høye hele tiden! Prat med han og spør om hans mening og hva han tenker om fortsatt vennskap da. .? Håper det ordner seg!

.:herq:.

Man trenger ikke å bruke stoff selv, holder å gå sammen med folk som bruker før rykter begynner å svirre, jammen ikke bra det når man har barn på vei, feile folk kan høre det, å folk liker og sladre, å legge til masse...

Jeg hadde ikke godtatt slike venner!! Det er så lett at en gjør et lite feiltrinn.
Han får finne seg noen nye venner, selv om det kan være vamskelig. Så bør han gi klar beskjed til de gamle at de må bli 100%rusfri før han bruker mer av sin tid på dem!!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg stoler såpass på samboern min at jeg vet at han ikke ville ha begynt med det selv... jeg hadde ikke likt det, og jeg hadde nok sagt at jeg ikke likte det, men ville nok ikke nekta han å omgås de..

Vi har en kamerat som har hatt et ganske turbulent liv,og som vi valgte å ikke ha kontakt med etter at frøkna ble født. De siste 7 mnd har han hatt skikkelige problemer,og har visst begynt å drikke mye igjen. Etter den tunge tiden etter fødselen orket ikke jeg de konfliktene som kom med han,så da var det naturlig å legge vennskapet på vent. Så jeg skjønner deg godt,det viktigste for dere er nå den lille. Jeg syns ikke det er urimelig.

Selvfølgelig kan man ikke nekte mannen sin hvilke venner han skal ha. Man kan være uenig, prøve å påvirke osv, men han er da ikke ungen din som du bestemmer over.

Ja, jeg er rimelig klar over at han ikke er ungen min.

Selvfølgelig kan man ikke nekte mannen sin hvilke venner han skal ha. Man kan være uenig, prøve å påvirke osv, men han er da ikke ungen din som du bestemmer over.
Jeg hadde faktisk satt foten ned der!!
Så noen ganger syns jeg vi bør kunne nekte mannen om han ikke ser det selv.

Nå har jeg og mannen blitt enig om at så lenge de driver med slikt, så vil ikke vi ha de i livet vårt. Mannen har aldri kommet til å gjort det selv, men både jeg og han synes ikke noe om det, og vil ikke ha folk som bruker det i nærheten av oss:-)

Nå har jeg og mannen blitt enig om at så lenge de driver med slikt, så vil ikke vi ha de i livet vårt. Mannen har aldri kommet til å gjort det selv, men både jeg og han synes ikke noe om det, og vil ikke ha folk som bruker det i nærheten av oss:-)
Så bra!!:)

Back
Topp