Hjelp!!

Lykke

Flørter med forumet
Hei jenter fant ut idag at jeg er gravid. Har veldig ustabil mens. Alt fra 32-69 dager.
Sist jeg hadde mens var 13 januar. Betyr det at jeg nesten er 10 uker på vei?
Har prøvd å få 2 man i 2 år så er så lykkelig men hadde nesten gitt opp å der satt h*n:-D

Når får man ultralyd osv? Er 6 år siden sist så husker lite:-D

Takk for alle svar:-D

Det kommer jo litt an på når du hadde eggløsning! Jeg hadde siste mens 18 des, men ikke eggløsning før 7 januar, er derfor 12 uker nå, og ikke 13 hvis jeg hadde hatt 28 dagers syklus. Gratulerer ihvertfall!!

Gratulere så mye :-) du kan jo ta en slik graviditets test som viser hvor mange uker du er på vei. Hvor mye disse testene stemmer vet jeg ikke, men da kan du kankje få vite ca hvor langt du er på vei.

Siden du har såpass ustabil syklus ville jeg kontaktet fastlege. Da kan du kanskje få henvisning til tidlig UL for å få bekreftet hvor langt du er på vei :)

Og ja, det glemte jeg jo nesten: GRATULERER! :D

Gratulerer :D Har selv veldig ustabile sykluser, som oftest opp mot over hundre dager av gangen. Jeg fikk ikke noen ultralyd for å finne det ut, for det var ikke grunn nok, så jeg tok en privat. Legen trodde ejg var i uke 9, men på ultralyden var jeg bare i uke 6.​
Den ordinære ultralyden skjer som regel mellom uke 17 og 19 :D

Gratulerer så mye :) Jeg har også lange og uregelmessige sykluser, men man går ut fra menstermin fram til oul, som det blir nevnt ovenfor her :)

GRATULERER SÅ GØY!! :D

Bestill time hos fastlegen og få h*n til å sende en henvisning til tidlig ultralyd så finner du ut at det :)

Bestilt time hos gynekologen jeg har gått hos. Så får vel vite det snart:-D

Takk for alle svar:)

Back
Topp