Hjelp...

MTDC

Forumet er livet
VIP
Ble litt svimmel og sjelven da jeg sto og lagde mat i sted, men tenkte det bare val lavt blodsukker etter at jeg ikke hadde spist siden lunsj.. Men nå har jeg spist to pannekaker med bacon og en med sukker, pluss at jeg har drukket saft, og jeg er fortsatt småsvimmel og skjelven.. Selv om jeg sitter i sofaen..

Hva kan det være? Noen andre som har opplevd noe sånt?

Langvarig blodtrykksfall?
Har hatt sånn innimellom, og da gjerne ledsaget av en deilig hodepine og kaldsvetting..

Langvarig blodtrykksfall?
Har hatt sånn innimellom, og da gjerne ledsaget av en deilig hodepine og kaldsvetting..
Ingen hodepine og ingen kaldsvetting.. Har hatt jevnt og fint blodtrykk hele veien, så det er så rart om det skulle komme nå sånn helt plutselig:P

Mitt har vært jevnt forhøyet hele veien, men plutselig bare faller det på null komma niks. Har sånn apparat hjemme, så måler hver gang det skjer, og ser at det er kjempelavt i forholdt til vanlig.
Hodepine og kaldsvetting er det ikke alle som merker noe til, da. Det kommer kanskje først hvis det faller veldig mye i forhold til normalen. :)

Huff, hørtes fryktelig ubehagelig ut!! Håper det gir seg snart!!!

Mitt har vært jevnt forhøyet hele veien, men plutselig bare faller det på null komma niks. Har sånn apparat hjemme, så måler hver gang det skjer, og ser at det er kjempelavt i forholdt til vanlig.
Hodepine og kaldsvetting er det ikke alle som merker noe til, da. Det kommer kanskje først hvis det faller veldig mye i forhold til normalen. :)
Men det er ikke farlig, vel?:P
Huff, hørtes fryktelig ubehagelig ut!! Håper det gir seg snart!!!
Takk for det:) Ikke veldig behagelig, nei.. Men det er bedre å ligge på sofaen enn å stå oppreist akkurat nå;) En fantastisk god unnskyldning for å la mannen ta leggingen og sitte her og skravle i stedet;)

Huff, bra det hjelper å ligge på sofaen da!! :)

Men det er ikke farlig, vel?:P

Takk for det:) Ikke veldig behagelig, nei.. Men det er bedre å ligge på sofaen enn å stå oppreist akkurat nå;) En fantastisk god unnskyldning for å la mannen ta leggingen og sitte her og skravle i stedet;)
Neida, bare ubehagelig. :)

BVforum via HTC

Huffda, alltid ekkelt med nye vondter... Håper det går fort over!

Huffda, alltid ekkelt med nye vondter... Håper det går fort over!
Tusen takk:) Det gikk fort over:) Nå er jeg bare kjempetørst.. Men det har jeg vært i det siste, så det kom ikke like brått på;) Tror det er fordi jeg er så tett i nesen:P

Tusen takk:) Det gikk fort over:) Nå er jeg bare kjempetørst.. Men det har jeg vært i det siste, så det kom ikke like brått på;) Tror det er fordi jeg er så tett i nesen:p
Jeg er også fryktelig tett i nesen! Irriterende. Men det går vel over når kroppen min kommer tilbake til seg selv igjen håper jeg!

Jeg er også fryktelig tett i nesen! Irriterende. Men det går vel over når kroppen min kommer tilbake til seg selv igjen håper jeg!
Er forkjølet jeg, da:-P Så det går forhåpentlig over før fødselen;-) Har vært småtett hele graviditeten også, men ikke så tett som nå:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp