hjelp

*Laila*

Forumet er livet
Jeg har tatt et magebilde,også skulle jeg laste det ned i et innlegg,fikk da beskjed om at filen var for stor.Hvordan får jeg den mindre?

Se innlegget til ~Kathrine~ som heter "Oppskrift på å legge inn smiley o.l". Mener det var noe der som kunne enten redusere el forstørre bildet/ikonet. Men nå er jeg helt grønn på dette.... Jeg får ikke inn bilde en gang i profilen min [:-]

last de opp "her"
velg bla gjennom finn bilde ditt, velg rezise image og så trykker du HOST IT
så kommer det opp mange koder...
du velger den nest nederste...kopier den, lim den inn i innlegget ditt. merk den og trykk image.
håper du får til [:D]

jeg strever her[:o]

ORIGINAL: Lisbeth83

last de opp "her"
du velger den nest nederste...kopier den, lim den inn i innlegget ditt. merk den og trykk image.

det kommer ikke opp koder etter HOST IT her,det står:The file you attempted to upload is 2463 kilobytes.

Please use a third party resize tool such as the Microsoft Image Resizer to resize the file so that it is less than 1024 kilobytes
...og jeg skjønner ingenting[8|]

Prøv min, prøv min
prøver den nå.Hvordan får jeg bilde fra paint til innlegget igjen da?

fikk jeg det til tro[8|]

vel det ble vel litt lite[8|]hvor mange prosent hadde du det på?hva er max?dette er 10% og 20% var for stort[8|]

ja den var kjempefiin[;)]

Takk[:D]men bilde ble jo vel lite da synes jeg[8|]

hvor stort ble det nå da mon tro[8|]

[:D]Takk for hjelpen her[:D]

så fin mage du har fått![:)](heldigris[:@])[:D]

ORIGINAL: Stardust

så fin mage du har fått![:)](heldigris[:@])[:D]

Takk[:)][8D]sikkert fin din også[;)]

ser dere forskjell fra her,uke 7+4 til i dag?(avartarbildet)

ORIGINAL: Laila76

ORIGINAL: Lisbeth83

last de opp "her"

det kommer ikke opp koder etter HOST IT her,det står:The file you attempted to upload is 2463 kilobytes.

Please use a third party resize tool such as the Microsoft Image Resizer to resize the file so that it is less than 1024 kilobytes
...og jeg skjønner ingenting[8|]

har aldri fått opp det der jeg...[8|]

Fin mage
Takk[:D]fin din også[;)]

Back
Topp