Hjelp...

Rudi83

Blir kjent med forumet
Martin har i 3 dager nå styra fryktelig ved puppen... Vil ikke ha. Må legge meg ned med han mens han har smokken, og prøve å lure puppen inn. Noen ganger får jeg han omsider til å spise, andre ganger blir han bare illsint. Går fort 5-6 timer mellom jeg får i han mat igjen. Spiser vanligvis ca hver andre time. Prøvd å gi han flaske, men vil ikke ha det heller. Spiser på natta da.... Lurer på om jeg må ringe helsestasjon i morra.... Jeg har vært syk den siste uka, med feber og hoste. Begynner å lure om dette kan ha noe å si. Syns tisset hans lukter rart og, nesten litt som pencilin.....
flere som har opplevd lignende?

Kan hende han har fått UVI? Da kan tisset lukte rart! Kjøp tisseposer(sånn pose du setter utapå tissen hans) på apoteket og få det sjekka hos legen. Så får du utelukka det hvertfall, om det ikke skulle være det. Hadde nok tatt en tlf til HS også:-) God bedring!

Martin har i 3 dager nå styra fryktelig ved puppen... Vil ikke ha. Må legge meg ned med han mens han har smokken, og prøve å lure puppen inn. Noen ganger får jeg han omsider til å spise, andre ganger blir han bare illsint. Går fort 5-6 timer mellom jeg får i han mat igjen. Spiser vanligvis ca hver andre time. Prøvd å gi han flaske, men vil ikke ha det heller. Spiser på natta da.... Lurer på om jeg må ringe helsestasjon i morra.... Jeg har vært syk den siste uka, med feber og hoste. Begynner å lure om dette kan ha noe å si. Syns tisset hans lukter rart og, nesten litt som pencilin.....
flere som har opplevd lignende?

Det der hørtes ikke no særlig ut :confused: God bedring!! Så håper jeg ammingen går seg til og at den lille har det bra! Kanskje det bare er forkjølelsen din som lurer luktesansen din til å tro at tisst lukter rart..? Lov å håpe! Men det er nok lurt å få sjekka det ut hos legen, sånn at du er sikker :) !

Back
Topp