Hjelp:(

Juni86

Glad i forumet
Jeg har mista ALL lyst på mat, jeg vet jeg må spise men ikke no frister, ikke melon som jeg spiste masse av engang frister.. Jeg vil ikke engang ha godis, all mat gjør meg dårlig og uggen rett og slett kvalm... Hva skal jeg gjøre?? Jeg må jo ha mat i kroppen!!!

Hei,når jeg blir skikkelig kvalm og ikke har lyst på noe som helst så hjelper det med ett lite knekkebrød??

Har det temmelig likt, men prøver å putte i meg noe jevnlig for å ikke bli kvalmere.. blir mye knekkebrød, juice, klementiner og cola...

og ris med salt til middag...

Takk for alle tips, hittil i dag har jeg klart å spise to honningmelon biter, og ett glass cola, og det er vel det, blir rett og slett kvalm når jeg skal lage mat eller prøver å tenke ut noe å spise:/

Var sånn en stund jeg og. Det som hjalp var at mannen laget til meg. så slapp jeg å stå oppi det først

få i deg multivitaminer og omega3. Salte kjeks og knekkebrød hjalp for meg sist, bare for å ha noe i magen.

Får i meg mat, men kvalmen er grusom... Rita kjeks, kakemann og paprika chips hjelper her... Også hadde akupunktur effekt på kvalmen for en liten periode... Håper flere behandlinger vil hjelpe mye mer;)

Back
Topp