Hjelp...

Vanilja

Forelsket i forumet
Nå er jeg litt urolig her.. Har hatt lyyyyserosa utflod en ukes tid, og i går morrest og i dag tidlig var det striper av friskt blod i utfloden (sorry detaljer).. Har myye murringer de siste par ukene.. Hva skjer? Er dette normalt? Har vært gravid 4 ganger før, men aldri opplevd dette.. *litt redd* ;(

det bør ikke bety noenting! hørt flere som får rosa utflod hvis de har sopp!?
jeg har hatt mye rosa utflod denne gangen men de har ikke funnet noen grunn til det! fikk beskjed om at det helt blodslim og at det var veldig vanlig!

men man skal uansett altid kontakte lege hvis man er bekymret! ring lege å fortell at du har litt blod og at du har hatt mye murringer! så sender han deg nok på en ul så du får sjekka :)

Håper dere har rett... Jeg ble litt roligere men merker at jeg går å tenker på det hele tiden.. Så jeg ringte til legekontoret mitt, og jeg fikk time senere i dag. Men nå merker jeg at jeg ble litt mer urolig når de mener at dette bør sjekkes opp i!? huff, så teit å hysterisk jeg føler meg nå.. Tårene triller, men det er vel bare jeg som er overhormonell sikkert.

Vanilja skrev:
Håper dere har rett... Jeg ble litt roligere men merker at jeg går å tenker på det hele tiden.. Så jeg ringte til legekontoret mitt, og jeg fikk time senere i dag. Men nå merker jeg at jeg ble litt mer urolig når de mener at dette bør sjekkes opp i!? huff, så teit å hysterisk jeg føler meg nå.. Tårene triller, men det er vel bare jeg som er overhormonell sikkert.

Håper det er en naturlig årsak :) lykke til hos legen, krysser fingrene. Tenk positivt :)

Sylvia80 skrev:
Samme sier jeg.. trenger ikke å bety noe, og det er veldig vanlig med litt blod og blodslim.. men ta kontakt med lege så du får sjekka, alltid greit å vite at alt er som det skal.. Om ikke annet så du slipper å bekymre deg.. 

sign

Back
Topp