HJELP!!!

x1xtonje07

Forumet er livet
EMILY MISTET FILIP I GULVET!!
Skjedde for noen timer siden, og han har fått en skikkelig kul stakkar... han skrek helt sykt - altdi hørt han skrike sånn før, og ble sjokkvarm... prøvde å roe han litt, og så ammet jeg han. Han ble veldig trøtt, så jeg ringte min mor, som sa at jeg godt kunne legge meg litt med han, og da sovnet han med en gang.. har sovet i over to timer nå - men han beveger seg når jeg rører på han og sånn, så han lever ihvertfall....

Dette var skikkelig ekkelt... stakkar Emily og, hun skulle bare sette han oppi vippestolen som sto på bordet, men den ene foten var litt utenfor, så Filip ramlet ut av den og ned på gulvet...!! Var heldigvis ikke så veldig høyt, og han landet på teppet,  men jeg synes det var ille nok... Hun får jo ikke lov til å bære han rundt heller... heldigvis var eksen her akkurat da, så han tok Emil og prøvde å trøste henne mens jeg tok Filip... alle satt og gråt til slutt [&:]

Off stakkart deg!!! Det er så fælt når slike ting skjer..., men d skjer og de tåler nok mer enn vi tror. Gikk sikkert bra

Oj, stakkars!!! Håper det går bra med ham nå da... Blir han slapp og formen blir rar, så ring legevakten.. Bedre å ringe en gang for mye ihvertfall..

Åh huff, kjenner det selv jeg hvor vondt det er når du sier hva som skjedde.. Trøste klem til dere alle sammen

Uff, stakkars dere... Det samme har skjedd her en gang... Vi ringte legevakta for jeg var redd for hjernerystelse, men det var det heldigvis ikke... Men ta dere heller en tur dit, så slipper dere å bekymre dere så.... Stor trøste klem...

Huff... marerittet for både mødre og storesøsken. Håper alt går bra nå...

Har villa ringt legevakta og latt noen sett på han med tanke på at han sovna med en gang.

Det går bedre nå heldigvis. Han er våken og smiler, så det ser ut som det går bra. kulen er også mye mindre, men han er fremdeles rød på den ene siden av ansiktet. Han spiser godt, og beveger både ben og armer på vanlig måte, så det har nok heldigvis gått bra. Har sett etter alle tegn som kan tyde på hjernerystelse eller verre, men ingen ting tyder på det heldigvis

Det var godt å høre... Synes synd i Emily også da, stakkars. Er ikke så enkelt når slikt skjer.

Ja i bunn og grunn er det jo henne det er synd på... hun var helt knust stakkar... men heldigvis fikk hun masse trøst hun og. Tenker på at om ikke pappan var her - da kunne jeg jo ikke trøste henne så veldig siden jeg måtte jo ta Filip... det hadde nok vært verre...

Helt klart. Godt han var der for henne da...

Han er egentlig veldig god å ha ja [;)] hehe...

Så bra at det gikk bra! [:D]

Det samme skjedde med meg da jeg var liten, bare at jeg "hoppet ut" av vippestolen min selv, da den sto på bordet. Og som pappa sa: "Du skreik, og mora di skreik og jeg skreik. Men så plutselig hørte vi at du skreik, så da skjønte vi at det hadde gått bra!" [:D]

De tåler jo litt, heldigvis, men det er ekkelt når sånt skjer. Så lenge han oppfører seg normalt, er jo alt i orden! [;)]

off...ja sånt kan skje, men heldigvis så tåler disse små ganske mye[:)] stakkars emily også da[:(] hun ble sikkert kjemperedd...men så bra at alt gikk bra da[:D]

Uff..Har hatt mareritt om at sånn skal skje men Sander..Hadde flippa helt ut jeg!!!Stakkars Emily da..Ho var sikkert sjokkert og lei seg kan jeg tenke...Bra at alt gikk bra..[;)]De små nurka våres tåler mer enn vi tror..

Emily tør heldigvis å holde han igjen og.... men ikke bære han lenger, bare sitte med han på fanget. filip er i fin form idag, og kulen er borte. Våknet i dag tildig at emily kom løpende inn til meg og var så lykkelig for at kulen til filip var borte! hehe... Emily har fått lov til å være hjemme i dag og bli med på helsestasjonen på 6-ukerskontroll [:)] det gleder hun seg veldig til [:D] jeg og...hehe.. det er ca 6 uker siden jeg var der sist, og er spent på hvor mye han har vokst!!

Så bra at det gikk bra ja. [:)] Sikkert veldig ekkelt mens det sto på som verst. [:(] Men de tåler da som regel en støyt.
Lykke til på kontroll. Kos dere i dag da. [:)]

Back
Topp