Hjelp!

mor&far<3

Blir kjent med forumet
 Våknet inatt og har hatt rier fra halv fire.. Lengste melllomrommet 10 min, korteste to.. Hadde time på føden idag kl 9, så dro dit, men ingen modning og livmor helt lukka så ble sendt hjem..(tok UL invendig og utvendig)...
 Ligger hjemme med fem min. mellomrom på "riene" nå..Gjør så inni hel**tes vondt, og jeg tror ikke jeg har så lav smerteterskel egentlig... Hva skl jeg "se" etter nå da? Når ringer man føden igjen..? de så at j hadde sammentrekninger hvert 7.min. men mente det ikke kom til å skje noe på leenge, kanskje ikke før etter helga...
 Er det vanlig å ligge sånn med fem. min mellomrom og såå vondt lenge?

viss du har veldig vondt ville jeg ringt føden igjen.. 

masse lykke til 

Ring føden igjen du, sist ble jeg fortalt at jeg skulle komme når det var 5 min mellomrom.

Samboer ringer nå. Orker ikke sankke i tlf. en gang jeg... Kan disse modningsriene som man kan ha i flee døgn(har jeg lest) være så vondt a man ikke klarer å snakke liksom?

jeg fikk beskjed om å ringe igjen når jeg ikke klarte å snakke under riene...

Takk for alle svar:) De mener visst at jeg ikke kommer til å føde på en stund.. er helt utslitt jeg..Nå har det holdt på i 12,5 timer..... men bedre å ligge hjemme enn på sykehuset hvertfall..

Så rart at de kan være så skråsikre på at du ikke er i fødsel når du har så vonde rier? Kan det ikke ha blitt modent fra forrige gang du var inne på sjekk? 

Bor du langt unna sykehuset? Hvis ikke tror jeg at jeg iallefall hadde dratt inn for en sjekk, bare for å se.. Syns det høres rart ut at det bare er maserier hvis de er så vonde og har vart så lenge.

Får håpe det utvikler seg til effektive rier og at du går i fødsel snart, det der hørtes slitsomt ut! 
Masse lykke til:)

Utrolig rart at de ikke tar deg inn for en sjekk, de kan da aldri i verden vite akkurat hvor lang tid du bruker på å modne og hvor langt du er på vei i fødselsforløpet nå? 
Håper du er på sykehuset nå i hvertfall.

Vi dro...Ligger på sykehuset nå, med en cm åpning på rier som har vart i nå 20 timer.. Fått morfin nå for å kunne slappe av sden j har hatt rier med 30 sek. mellomrom i to timer nå.. er visst bare i latensfasen, føler meg så svak og pinglete... de sa at de fleste har dene fasen hjemme, men det skjønner j ikke hvordan j skulle klart.. får slappet av litt mer nå, med ti min pause, mn når det setter igang er riene like sterke!!bahh...bli nok ingen søvn på meg inatt heller.. vil ååååpnes opp jeg nå, lå å skrek etter KS istad...:P

Uff hørtes ikke godt ut.....du får ha masse lykke til - håper ikke du blir liggende for lenge m smerter å at babyen melder sin ankomst ganske snart. Gleder meg til oppdatering ;-);-)

Det er bra du har kommet inn og at du får en form for smertelindring, alle har forskjellig smerteterskel og rier oppleves også forskjellig av de fleste. Så det er viktig at du er inne og kan få slappet litt av i hvertfall og at du føler deg trygg ikke minst, skulle du gått slik hjemme hadde du blitt totalt utslitt og sikkert vært ganske engstelig i tillegg. 
Så krysser jeg fingrene for, at dersom babyen ikke allerede er ute, så kommer den snart. Lykke til. :-)

Back
Topp