hjelp?

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Heihei! Måtte nett innom å spørre om nokon råd! I følge menstermminen skal eg vere 6+1veker på veg idag. La meg i går med skikkelig halsbrann og våkna å var skikkelig uggen. For å sjå tok eg ein cb gtest, som viste kun 2-3.. andre som har fått samme svar?:-s bør eg bli engsteleg no?:-(

hvis testen er 2-3 så er du altså 4-5 uker på vei. Om du er kommet en uke kortere enn menstermin er helt normalt, betyr bare at du har litt lengre syklus enn standarden som brukes her inne. Jeg ble satt tilbake fra 6+4 til 5 uker på tidlig UL, så det er vanlig å bli satt tilbake litt!

Tusen takk for svar! Hjalp litt, men kjenne fortsatt at eg er engsteleg. Har jo skrevet ned sykluslengd å rekna fra! Men men, håpa på det beste!:-)

tror ikek du skal legge så alt for mye i de cg testene, er som sagt over heller ikke uvanlig å bli satt tilbake litt :)

Jeg hadde tatt positiv EL-test i desember og trodde jeg var sikker på termin, så ble skikkelig engstelig når termin ble tilbakesatt. men egget kan flyte rundt litt inni livmora i opp til 8 dager før det fester seg og unnfangelsen faktisk starter, så regner med det er noe sånt som har skjedd her!

Du har nok bare hatt en senere el denne mnd. :)
Alt er nok i det skjønneste orden skal du se :))

Tror ikke du skal henge deg opp i disse digitale testene, de er så villedende...

angra på at eg tok den i ettertid ihvertfall! 
Men no er det jo fare for at eg kjøpe ein ny om 1-2 veker, berre for å sjå! uff..

lurast å vente 1eller2 veke?

*TryllTryll* skrev:
Du har nok bare hatt en senere el denne mnd. :)
Alt er nok i det skjønneste orden skal du se :))

Back
Topp