Hjelp?

bakemamma

Elsker forumet
Først får jeg ikke navigere på forumet med Firefox, og nå får jeg ikke lov til å logge meg inn en gang.
Hva skjer egentlig med denne siden??

Og hvor lang tid skal man egentlig vente på svar fra support når man har sendt mail??

Igjen, jeg kan IKKE bruke Explorer nettleser over lengre tid, da den krasjer hele pc'n min. Og det er IKKE aktuellt å laste ned andre nettlesere!
Og ja, jeg har IGJEN sletta all historikken i Firefox, uten at det hjelper det spøtt!!

Nå er det 1 1/2 uke siden jeg sendte mail til support, og enda har jeg ikke hørt noe.

Hei

Det er ikke så mye me nytt vi har til deg mht innlogging og Firefox.
Vi har funnet feilen mht problemfylt innlogging, og kommer til å lege ut en fix på dette førstkommende mandag.
Det å slette historikk og alle informasjonskapsler er noe som i mange tilfeller vil løse slike problemer. Men det er ikke alltid det ligger lokalt på din datamaskin.

Håper at det er litt hjelp i fiksen vår på mandag. Om ikke så må du nok bite i ett og annet surt eple, og prøve en annen nettleser. Opera og Chrome er og gode alternativer :-)
Har selv opplevd utlogging i Safari på Mac, men samme bruker fungerer fint i Firefox.

Back
Topp