Hjelp!?

Eldorado

Forumet er livet
I dag så klør jeg masse på kroppen, og når jeg begynte å klø meg på kroppen kommer det MASSE blodutredelser der jeg klør. Det slutter ikke å klø heller. Er det noen av dere som veit hva det kan være? Kan det feks være svangerskapskløe eller?

Jeg hadde det sånn for noen dager siden. Klødde som bare "rakker'n" på armene, beina og skuldrene... Hadde det litt sånn av og på i to dager og nå er det helt vekke igjen. Jeg aner ikke hva det var, men regner med det er relatert til graviditeten på en eller annen måte..

Tenker det er vel best å ta kontakt med legen din om du bekymrer deg, og det ikke slutter å klø. Man skal vel være litt OBS på ekstrem kløe seint i svangerskapet såvidt jeg husker å ha lest ett eller annet sted.

Jeg hadde ikke vært bekymret for kløe generelt, men siden det ser ut som om jeg blør på innsiden av huden, så blir jeg litt stressa, vanskelig å forklare :)

Men jeg får ringe legen i morgen tidlig. Jeg skal innom JM i morgen også, så kan spørre henne. :)

Ja, jeg hadde sånn her en dag selv! Sto i dusjen og begynte å klø på utiden av "ridelårene" på en måte.. Så i speilet etterpå, at det var knallrødt og sved.. Smurte meg inn med babyolje mens jeg enda va litt fuktig - og har fortsatt med det hver dag.. Synes det hjeper.. Har fått litt utslett på magen også, så hos meg tror jeg rett og slett det er tørr-gravid-hud... 

Tror svangerskapsløe gir kløe i hender og under føttene...

Kløe som er over hele kroppen (kjenner meg veldig igjenn i den både med nr 1 og denne gangen) tror jeg skylles at huden endrer kvalitet når en er gravid. Ikke noe hjelper 100%, men å smøre seg inn med god hudkrem og bruke babyolje eller dusjolje isteden for såpe hjelper litt...

Back
Topp