hjelp???

malrodien

Gift med forumet
hei lurer på litt småtterier.

om jeg flytter for meg selv på hybel kan jeg forvente å få mye i hjelp fra trygdekontoret (penger)
tenkte jeg skulle gå skole til høsten og kunne også tenkt meg en liten pause fra sambo og bo litt for meg selv, klare meg selv på en måte..

men kan jeg forvente å få mye penger da? for å dekke leie av leilighet, mat, barnehage osv??

du får vel sosial stønad eller siden du skal på skolen stipend og lån... [8|][:)]

takketakk

vært lei av allt i en leeeeeeeengre tid nå (nærmere 2 år) etter undskyldning på undskyldning om at ting skal bli bedre. skal hjelpe til mere osv har jeg gått potte lei!!

vil litt ut å bo for meg selv..

ORIGINAL: malrodien

takketakk

vært lei av allt i en leeeeeeeengre tid nå (nærmere 2 år) etter undskyldning på undskyldning om at ting skal bli bedre. skal hjelpe til mere osv har jeg gått potte lei!!

den skjønner jeg godt...det er veldig deilig å ha ett sted for seg sjøl, selvom man er kjærester[:)][:)]
lykke til da [:)]

ORIGINAL: søta mi

ORIGINAL: malrodien

takketakk

den skjønner jeg godt...det er veldig deilig å ha ett sted for seg sjøl, selvom man er kjærester[:)][:)]
lykke til da [:)]

takk takk.. bare så dumt at vi er mere kompiser en kjærester[:(]

Back
Topp