hjelp!

Ventejente

Glad i forumet
Flere som skal/har slutta å røyke nå i forbindelse med graviditet?? Tok min aller siste røyk noen gang i går da jeg fant det ut, så nå må jeg bite tenna sammen og ta fram ALT jeg har av viljestyrke her! Hadde vært kjekt om vi hadde vært flere her 

Dette svk skal jeg klare å slutte :S Klarte ikke med Emilie pga det gikk aldri opp for meg at jeg faktisk hadde en baby i magen... Men så fort jeg får en knall pos test, som jeg tørr og stole på, skal jeg slutte med en gang å røke :D

Ja jeg skal det, testet positivt på mandag og har trappet ned til 3 om dagen, i morgen skal jeg slutte helt, turte ikke slutte momentant siden da ville jeg bli avslørt med en eneste gang, men nå som eksamen er ferdig kan jeg si at jeg skulle bare røyke frem til eksamen!!! og denne helgen er med siden det var fest i går, og 30 års lag i dag, å skjul alkohol går, men ikke røyken. 

Men i morgen starter jeg et nytt og bedre liv, uten røyk men min lille spire i magen!! 

har røykt litt i dag :( :( Litt fordi det var så fristende, litt fordi vennina mi begynte å spør å grave om det var noe på gang siden jeg ikke røykte! Sa eg hadde glemt å kjøpe, men da var det jo selvfølgelig ikke noe problem å bomme av henne.... i kveld skal jeg opp til en annen vennine som heldigvis ikke røyker! Så jeg får komme på en goood unnskyldning til da!! Har snakka lenge om at jeg vil slutte så jeg kan vel bare si at nå bestemte jeg meg for at det var nok! Er nettopp ferdig med eksamen jeg også, så jeg kan jo si at det var en god anledning!

Jeg holder på å slutte å snuse, har greid å trappe veeeldig ned, men synes det er så godt med en om morgenen for å få fart på magen :( Huff, nei jeg skal klare dette!

Vi er flinke, og sammen skal vi klare det!!!

ja, nå er utfordringa min første røykfrie dag!! Skal i bursdagsselskap ute, og der røyker stort sett alle! har alliert meg med bestevennina mi, hun vet at jeg er gravid, så håper dette går bra!! Kryss fingrene for meg jenter!

Jepp, jeg å skal slutte å røyke, men viljestyrken er der ikke heeeelt ennå. Men jeg SKAL klare det. Men det er bare såå vanskelig nå som det er sommer sol og varme, og man sitter mye ute. det er ingen unnskyldning, men det e vanskelig...

veldig enig med deg!! Syns det er eeeekstremt vanskelig! Klarte det ikke med førstemann, men den dårlige samvittigheten har gnagd hele hans korte liv!! huff.... SKAL klare det denne gangen, orker ikke den dårlige samvittigheten over å tilføre mitt vakre lille mirakel noe så skadelig og fælt!!!!

Jeg snuste og sluttet i 2 uker når jeg fant ut jeg var gravid. Suget ble så stort at jeg skaffet meg snus uten tobakk og nikotin, men bassert på havre. Vettu, jeg ble så fysisk uvel av snus at jeg hev hele boksen. Synet av min manns boks og snus gjør meg drit kvalm. Rett og slett fått snus langt oppi halsen=D Usj!!!

Kjenner jeg blir kvalm bare med å skrive dette så er glad jeg slipper å tenke på suget mer=)

Men masse lykke til dere andre=) STÅ PÅ!

jeg slutta å røyke med det samme jeg fikk en pos test :) bare vær bestemt så greier dere det! :) tenk på den lille og helsa fremover ;) lykke til alle sammen ! dere klarer det! :D

Back
Topp