Hjelp!

Destiny85

Forumet er livet
Skal på modningsakupunktur igjen i kveld så er litt spent.. forventer ikke fødsel nå, men litt modning hadde vært fint[:)]

Legen på estimeringa sist sa det ikke hadde vært noe iveien om han kom nå, og at jeg hadde vært heldig da (mtp at det er stort barn og mulig ks).. Så jeg håper han kommer liiiitt før da, så jeg kanskje får oppleve en vanlig fødsel[:)]

Høres ut som kynnere synes jeg [:)] Noen har de i mange mnd, mens for andre er det starten på fødselen [:D][;)] Kroppen din gjør seg uansett klar for at lillegutt skal komme!! Spennende! [:D][:D][:D]

Som jeg skrev på sms, kjentes det ut som en sviende vondte, eller var det "bare" at magen ble stram? Mine rier svei i allefall, og kjentes helt annerledes ut enn kynnere.

Løs mage hadde jeg også under fødselen til Tobias, men jeg hadde hatt litt smårier noen timer og hadde begynt å blø litt da magasjauen kom. Satt på do rundt midnatt husker jeg, dro inn på sykehuset til kl 3, hadde da 3 cm åpning. Kl 05.53 var han ute [:)]

Jeg håper virkelig det er noe på gang hos deg, du er jo 36 uker i morgen, og sånn sett er det ikke ille om han kommer nå, særlig mtp størrelsa hans og at du enda kan oppleve å føde han vaginalt!

Det var såpass vondt at min reaksjon var å støtte opp hendene på døra og armlenet i bilen og løfte rumpa.. magen strammet og det spredde seg fra magen til hoftene/ryggen.
Bevegelsene hans er store og gjør i perioder ganske vondt.

ORIGINAL: sandra 22

oi spennende,masse lykke til om det skulle bli fødsel i kveld\natt[:D]

[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Krysser fingre for det da

Takk for svar og lykkeønskninger[:)]

Jeg snakket med jordmor og hun mente det kunne være modningsrier så vi får se.. vært på akupunktur igjen i kveld nå, også skal jeg på torsdag.
Skal til jordmor på onsdag så får spørre henne da om hun evt kan sjekke om det er noe som er iferd med å skje[:)]

Back
Topp