hjelp...

mamax2

Flørter med forumet
sliter så veldig med mini for tiden... han bare surker uansett hva og ikke skal han legge seg heller. verken på dagen eller kvelden. bare vræler.. aldri vært noe problem før. er akkurat blitt 2 år. hører på gråtingen at han ikke har vondt eller noe. what to dooo?

vet ikke så mye om barn i den alderen, men dyttehjelp skal du få[;)]

Om du er helt sikker på at det ikke feiler han noe, så hadde jeg bare villet kuttet ut dagduppen. Da er han iallefall trett å sliten til kvelden, å kanskje enklere å legge?

Det funka her, å han er ikke fyllt 2år enda... Etter en stund fikk han sove på dagtid igjen, men kun de dagene han virkelig har behov for det. Vi bytta nettop til storguttseng, å etter det var ikke leggingen noe problem[:)]

har også problem med mye syting og skriking for tiden [X(] Hun blir 2 år om 2 uker.. Har kuttet ut kviling på dagtid av og til. men noen dager er hun vaken så tidligt at hun må kvile, ellers blir det bare syt hele dagen [&o] SLITSOMT.. Men såg igår at hun holde på å få ei tann (jeksel) så er kanskje derfor hun er så urolig og sytete... Håper det blir betre snart [:D]

Nå har han her astma og er forkjøla, så sutring og hosting er dessverre en stor del av hverdagen..

Men sånn ellers ser det ut til at vi kutter dagsduppen de fleste dager her, og så håper jeg vi finner en løsning i forhold til seng (har pr dags dato ikke plass til storseng)..

Storesøster i huset her slutta å sove dupp før hu var 2,  så jeg er ikke overraska  over at mini ikke er helt med på notene i forhold til å sove han heller.

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Om du er helt sikker på at det ikke feiler han noe, så hadde jeg bare villet kuttet ut dagduppen. Da er han iallefall trett å sliten til kvelden, å kanskje enklere å legge?

Det funka her, å han er ikke fyllt 2år enda... Etter en stund fikk han sove på dagtid igjen, men kun de dagene han virkelig har behov for det. Vi bytta nettop til storguttseng, å etter det var ikke leggingen noe problem[:)]

har ikke sovet på dagen siste uken, men er samme greia.. bare surker hele dagen (da er han i tillegg stuptrøtt, bare gnir seg i øynene og sier han vil sove. men når han får det så skal han ikke[>:]).. og på kvelden vræler han som bare det.....

Back
Topp