HJELP!!!

moccii

Elsker forumet
Jeg er bedt i bryllup 19.mars!

Magen er skikkelig bolledeig og jeg har INGENTING å ha på meg [&:]

Noen som har tips til fine kjoler og ikke minst sånn "holdepåplasspresseinnflesketundertøy"?????

Ja, om du stikker inn på undertøysavdelingen på Lindex, så har de sånn hold-in/shape-up undertøy.
Jeg har sånn "korsett" for å holde inn mage/forme midjen, som jeg hadde under bryllupskjolen. Funket meget bra!

sukk, sliter med å finne fine ammekjoler jeg, så lykke til i ditt søk! holdin-undertøy er det vel overalt? hvertfall slike strømpebukser. 

ORIGINAL: Ruby Gloom

Ja, om du stikker inn på undertøysavdelingen på Lindex, så har de sånn hold-in/shape-up undertøy.
Jeg har sånn "korsett" for å holde inn mage/forme midjen, som jeg hadde under bryllupskjolen. Funket meget bra!

Å tusen takk for tips. Da blir det en tur på Lindex i nærmeste framtid [:D]

ORIGINAL: dresden

sukk, sliter med å finne fine ammekjoler jeg, så lykke til i ditt søk! holdin-undertøy er det vel overalt? hvertfall slike strømpebukser. 

Ååååå jeg så en nettside en gang med mange nydelige ammekjoler, men husker ikke hva den siden heter [&:]

Ja det er sikkert overalt, men de strømpebuksene jeg har prøvd tidligere har ikke vært no særlig [&:]
Derfor godt med litt tips [:)]

ingen som har kjoletips???[:)]

Jeg syns det er en del fine kjoler på h&m sin nettside, Nelly.com og Gina Tricot[:)]

Alt fra 99,- til mange 1000,-[8D] hehe...

Back
Topp