~Purpalicious~
Gift med forumet
Fikk mensen forrige torsdag eller fredag, husker ikke helt dagen. Men har hatt en følelse på at jeg er gravid. Tror jeg hadde festeblødning i jula, så er litt usikker. Har vært noe kvalm den siste tiden, samt at jeg har noe råmelk i puppene. Tok en test idag for jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om en graviditet. Testen viste dette etter et par minutter:
jeg ser en svaaak strek. Men tenkter da at dette bare er forbigående siden jeg blør. Jeg blør annerledes nå enn ved tidligere mens. Mer friskt blod denne gangen (sorry detaljer[8|])
Kan det være at jeg er gravid allikevel, eller er det en abort jeg har nå? Tror kanksje jeg må ringe legen imorgen for å få tatt en blodprøve.
Noen som har noen synspunkt?
jeg ser en svaaak strek. Men tenkter da at dette bare er forbigående siden jeg blør. Jeg blør annerledes nå enn ved tidligere mens. Mer friskt blod denne gangen (sorry detaljer[8|])
Kan det være at jeg er gravid allikevel, eller er det en abort jeg har nå? Tror kanksje jeg må ringe legen imorgen for å få tatt en blodprøve.
Noen som har noen synspunkt?