hjelp

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
Har dette skapet i york serien

Dette spisestuebordet i york serien

Venter på disse stolene i en annen serie,da york ikke har egne stoler=( men fine disse også-men er ikke slitte

vil ha nytt bord i stuen da jeg har brunt der-hvilken er finest? Det er samme serie

eller
(dette er likt som spisestuen)

så skal vi ha en tv benk da... syns tv benken i york er litt lav(noe en tv benk er da)

så lurer på å kjøpe skjenk i serien liatorp fra ikea isteden for og ha en tøff tapet i dørene

Hva mener dere?
york serien er slitt det er ikke sjenken fra ikea,men summer stolene er heller ikke slitt. så har allerede begynt å blande 2 hvit farger og slitt og ikke slitt da...

så skal jeg få en sjenk av mamma til å ha inne ved spisestuebordet og male den hvit... kjenner jeg må vente litt med det og håpe sjenken i york kommer på salg i januar-kan jo være heldig

funnet en knall tøff lampe til å ha over spisestuen, men koster nesten 5000-så må jobbe mer med det når det kommer til samboer..finner ikke bilde=(((
kjøpt et hvit speil og hr kjøpt de flotteste rammene i hvit serie fra perfect home.. så moro å shoppe[:D]
samboer er ikke enig=)

men fikk vitrineskap fra pappa og mama i julegave,så glemte pappa det og ville gi meg 8 stoler i summer serien til jul..hehe... da ble det dobbelt opp med julegaver[;)]
min bror sponset med spisestuebord.......så vi har jo ikke brukt penger!=)
nå må jeg få samboer på jobb,så jeg kan la kortet gå varm mens han er vekk!

Tror jeg ville valgt det øverste bordet
den lave tv-benken, tven vil komme alt for høyt på den fra ikea vell?

heldig du som fornyer møblene dine[:D]

Er enig med ÅsLe jeg... det øverste bordet og tv-benken fra york.

Du må slenge ut noen bilder når du har fått alt på plass da!
Det må jo bli knallfint! [:D][:D]

hehe..
dere mener helt motsatt av meg[8D]

tenkte på nederste bordet og ikea sjenken;)

om vi skal ha tv på veggen blir det ikke fint med lav tv benk... skal vi ikke det er tv benken beste løsning.

likte ikke helt krysset på bordet med plate...hehe.. må nok se det i virkeligheten. det nederste bordet har jeg sett,sikkert derfor + at det er helt likt spisestuebordet bare i miniatyr!

vi har jo fornyet masse uten å betale en krone.. så kan jeg jo bruke litt penger på resten selv=)

Å hvit er såååå fint. Virkelig kunna tenkt meg det selv.
Vi holder på å pusse opp loftet å da står hvit på planen[:D][:D][:D]

Jeg hadde valgt det samme som de over da[;)]
Lave tv-benken selv om tv henger på veggen (vi har det[:D])
Øveste salongbordet[:D][:D][:D][:D]

Er lov å bruke litt penger selv når man ikke har gjort det før da[8D][:D][:D][:D][:D]
Enig med Nikki og ikke samboer[8D]

hehe..når samboer reiser på jobb da er det bare å trekke kortet og få tinga inn i stuen;) hehe...

hmm... da har jeg ikke likt soom noen av dere med hensyns til tv benk og bord-stressende...=)

hvit er fint..har hatt bare brune og svarte møbler..nå må jeg ha litt lyse=)

vi har også hatt tv på veggen med lav tv benk:)

dere gir meg en utfordring her;) men bra! får da tenker jeg enda mer nøye gjennom ting før jeg velger=)
fort å forhaste seg!

jeg har ikke lyst å se så mye ledninger,selv om de kan skjules i en slik dings da..vet ikke hva det heter;)
pluss at den benken fra ikea rommer mye mer enn den tv benken...

så en venninne som hadde den sjenken som tv benk,sikkert derfor jeg ahr falt for det...=)

Back
Topp