hjelp!!

kjærsti

Glad i forumet
hvilke smertestillende kan jeg bruke nå som jeg er gravid?? har spist 4 panodil zapp i dag.. noen som vet om panodil går greit å bruke??
hva slags merker skal jeg IKKE bruke??
 
Alt som inneholder paracetamol (Paracet, Panodil) kan du ta i moderate mengder. Erfaringsmessig tror jeg Panodil zapp er grei som en engangsdose, for å få bort den værste smerten. Etter ca 1 time er det lurt å ta Paracet, da den virker lenger. Det du skal unngå er NSAIDS, dvs Ibux, Ibumetin, Voltaren osv. God bedring!
 
Har hørt at paracet er det eneste man kan ta.
 
hei lille blomst..ja da går du på overtid.har du merket noe da???den er nok rett rundt jørnet ja.lykke til
 
Pinex kan du oxo ta, det er det samme som paracet. nesten.

Legen sa til meg at jeg kunne ta pinex og paracet, og at jeg skulle spørre han før jeg tok no annet.
 
Har fått besked om å holde meg til paracet uansett jeg... ikke noe annet...
 
er ikke helt sikker, men ibux skal gravide ikke bruke. ihvertfall ikke de siste 3 mnd. trur det har noe med at den inneholder acetylsalisylsyre! men er ikke sikker...men paracet er greit!
 
har hørt at ibux er fy fy hele svangerskapet. Det innholder muskelavslappende og det er ikke bra for gravide.
 
Bre paracet fikk jeg beskjed om, det var de sikre på at var greit å ta[;)]
 
jeg hadde fryktlig tannverk med min første,å da sa legen at det var greit å ta en paracet.men klart kan du holde ut smerten så gjør det,men er det såpass vondt så skader nok ikke paracet god bedring
 
Back
Topp