HJELP!!!

Jente1983

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Leggingen og store deler av nettene har blitt et MARERITT etter barnehage start! Hyl og skrik i timevis. Normalt har han vært veldig grei å legge å lite våken om nettene. Andre som opplever lignende??? Evt gode råd? Jeg fungerer svært dålig på jobb etter 2,5 time søvn tredje dagen på rad[:@][:@] Han griner når jeg går fra han i banrnehagen, men de sier han roer seg kjapt og virker fornøyd ut når han er der....

mye mulig siden han har vert våken timestis de siste nettene...[:(] men igår prøvde vi å la han få en ekstra hvil, men det hjalp ingenting....

Håper at det er noe sånnt og at det er forbigående... Vi skal egentlig ha svigermor som barnevakt på lørdag så vi får komt oss ut litt, men spørs om hun orker det styret der[:(]

De blir visstnok gjerne overstimulert i begynnelsen, fordi de ikke er vant til så mye inntrykk og så mye som skjer. Vil tro det går seg til, men hadde kanskje hørt med barnehagen om de kanskje vil prøve og legge han en ekstra lur under dagen....?

jeg holdt på og få samme problemet med jr, men redda den inn me at j faktisk la han halvannen time tidligere enn vanlig første dagen! han var jo uuutslitt stakar! han hadde i tilegg bare sovet 1 time på dagen fordelt på to dupper, og var ekstremt kosegutt og klengete den ettermiddagdagen. han skrek nesten en time før han sovnet, og våknet skrubbsulten halv fem(fikk da ei flakse melk) og sov igjen til halv syv! tror d at hvis j hadde holdt han våken til den vanlige leggetiden, hadde j hatt d gående i flere dager...   Det er jo uvandt, nytt, kanskje litt skummelt og spennende med masse nye inntrykk, så er jo ikke så rart at de får litt krøll på rutinene sine i innkjøringa i bhg![:)]

De bearbeider alle dagens inntrykk på natta, så jeg vil nok tro at det roer seg etterhvert som han blir bedre kjent i bhg. Håper det hvertfall, så mamma`n får seg litt søvn [:)]

Takk for svar. Han virke faktisk litt roligere ut i kveld i forhold til igår, krysse fingrene [;)] Jeg ville i grunnen legge han i 6tiden idag, men mannen min var uenig...

Jeg legger Maya 30-45 minutter tidligere etter hun begynte i bhg. HUn er vært dønn sliten, i tillegg har hun sovet mindre på dagen enn vanlig. Nå legger jeg henne 18.30, og det er helt stille med en gang *bank i bordet*. Tidligere har hun holdt på 1/2 - 1 time med tull.

Back
Topp