hjelp!!!

litlå

Gift med forumet
guttongen min får for det meste morsmelk... men prøvde mme igår og idag... og da vil han bare spy... og gir seg ikke før han får puppen igjen... noen andre som sliter med å kombinere mm og mme? fortvila her nå.. for jeg klarer ikke å pumpe meg nok.. [:(]

nan...

nå har sambo kjøpt collett, så vi får prøve det... klarer å pompe 60 ml men det er ikke nok i følge min lillegutt... og klarer kun å pompe såpass 1 gang til dagen,,, puppene føles helt slappe og tomme etterpå.. så jeg er redd jeg ikke har så vannvittig med melk...

ORIGINAL: Solvit

Hm... ikke noe særlog det der. Jeg gir bare pupp. men hvor mye klarer du å pumpe deg da? For å øke produksjonen kan det være lurt å pumpe annenhver time. Akupunktur kan også hjelpe. Jeg økte masse fra enhalv teskje til 90ml på tre dager. Gir du bare på flaske eller pupper du også? De sier at babyen klarer å suge ut mer enn vi klarer å pumpe.

både flaske å pupp

ORIGINAL: Solvit

Selv om du syns det virker tomt, så anbefaler jeg deg å prøve å pumpe annenhver time for å få opp produksjonen. Da blir det samme som når babyene våre har økedager. Da henger de i puppen hele tida for å få opp produksjonen. Jeg ville pumpet 10 min på hver pupp, og hvis du har noen steder som er hardere på puppen enn andre steder ville jeg massert der for å prøvd å løsne litt opp på det. Og som sagt akupunktur hjalp meg masse, så hvis du ikke får økt det på andre måter vil jeg anbefale deg å prøve det!

tuuusen takk for hjelpa!!![:)] skal gå igang når eldstemann er i seng...[:D]

Back
Topp