Hjelp.....???

lissom

Forumet er livet
Jeg har opplevd i det siste at jeg fullstendig har mista lysten på sex!! Jeg er jo helt på jordet!! Kan bare ikke falle meg inn å ha sex på noe som helst tidspunkt på døgnet. Har lett for å skylde på mannen min (ikke til han da), men det må vel være meg det er noe galt med??? Er flere uker siden sist nå, men jeg orker bare ikke!! Og det er ikke sånn at jeg har lyst på andre menn heller, jeg finnes ikke interessert... Synes det er litt skummelt... Har egentlig hatt det sånn lenge, men hadde mye sex før jeg ble gravid, selv omjeg ikke hadde lyst. Var vel egentlig mest for å kanskje bli gravid..

Samtidig er jeg kjemperedd for at mannen min skal ha sex med andre når ikke jeg vil, men innerst inne tror jeg ikke han ville gjøre det.. Men han er fryktelig mye borte om kveldene, sier han sitter på skolen og leser....

Er det noen andre som har hatt det sånn?? Hvordan fikk dere i såfall orden på det igjen???????????? Jeg blir snart gal av meg selv!! Takler ikke å snakke med mannen min om det heller, for det blir bare krangling av det.... Begynner bare å grine og alt blir teit..
 
dabbet av?
ble nesten litt missunnelig nå.
her er den litt for god.
klarer knapt å stå i ro.
ikke alltid like bra når man ikke kan få seg noe og du holder på å eksplodere av lyst.
 
Hehe, du kunne jo sendt litt sexlyst over til meg, så blir vi kanskje begge fornøyd?? [:D][:D]
 
Hei

Jeg har også mistet fullstendig lysten på sex etter jeg ble gravid, begynte ganske tidlig. Skjønte ikke helt hva som skjedde i begynnelsen og var kjemperedd for at det var noe galt, og at kjæresten ikke fristet lenger.
Prøvde å finne noe fakta om det, men fant veldig lite. Snakket så med kjæresten om det, og han er veldig forståelsesfull.
Jeg er også redd for at kjæresten skal bli lei "tørken" og hoppe videre til neste blomst. Så tenker jeg at jeg har vært ærlig med han, og prøver faktisk og gjøre ting for han så denne perioden ikke skal bli helt "tørr", ikke kan jeg presse fram noe som ikke føles rett heller, og han syntes å forstå det og om han da skulle falle for fristelsen og gå til noen andre, kan han ha seg dit pepper'n gror.

Nå kan det gå uker mellom hver gang, men det føles ikke ut som uker heller, føles alltid ut som det var i overgår eller noe, dette er fordi hodet ikke er "der" i det hele tatt. Kjedelig....

Du får ha lykke til videre i svangerskapet, og jeg håper i allefall at du og kjæresten kommer til forståelse av situasjon, så får vi alle bare krysse fingre og tær på at ting vil bli bedre.
 
Takk skal du ha jippii81, det lureste er sikkert å snakke med han, skulle bare ønske det var litt enklere... Men det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som er i en "tørkeperiode"!!
 
selv om ikke jeg er gravid, har jeg det også på samme måten... er ganske frustrerende kan man vel si.. men håper det går over snart..har ikke hatt sex på snart 2 mnd
ORIGINAL: lisemor81

Jeg har opplevd i det siste at jeg fullstendig har mista lysten på sex!! Jeg er jo helt på jordet!! Kan bare ikke falle meg inn å ha sex på noe som helst tidspunkt på døgnet. Har lett for å skylde på mannen min (ikke til han da), men det må vel være meg det er noe galt med??? Er flere uker siden sist nå, men jeg orker bare ikke!! Og det er ikke sånn at jeg har lyst på andre menn heller, jeg finnes ikke interessert... Synes det er litt skummelt... Har egentlig hatt det sånn lenge, men hadde mye sex før jeg ble gravid, selv omjeg ikke hadde lyst. Var vel egentlig mest for å kanskje bli gravid..

Samtidig er jeg kjemperedd for at mannen min skal ha sex med andre når ikke jeg vil, men innerst inne tror jeg ikke han ville gjøre det.. Men han er fryktelig mye borte om kveldene, sier han sitter på skolen og leser....

Er det noen andre som har hatt det sånn?? Hvordan fikk dere i såfall orden på det igjen???????????? Jeg blir snart gal av meg selv!! Takler ikke å snakke med mannen min om det heller, for det blir bare krangling av det.... Begynner bare å grine og alt blir teit..
 
Har heller ikke sex-lyst for tiden. D bare MÅ være hormonene! de første 2 mnd, før jeg visste at jeg var gravid engang, hadde jeg kjempelyst hele tiden og tok ikke nei for et svar! Men nå har vi kanskje sex 1 gang pr 14. dag, og da er det veldig fremtvunget, for å si det sånn... Har jo lyst med hodet, men ingenting som funket før får d til å krible lenger. Men når vi først kommer i gang er det jo sååå bra, så idag snakket vi om å kjøpe glidemiddel... Håper d funker, eller at kroppen min kommer opp av denne bølgedalen snart og blir seg selv! Føler meg jo impotent!
Men det er utroooooolig viktig å snakke sammen om disse tingene, tror jeg! Hjelper ihvertfall meg å vite at ikke kjæresten føler seg avvist og blir sur.

Dere må ikke være redd han skal "hoppe videre til neste hull"! Vi gir han jo den største og beste gaven i livet, og om det blir litt lite på han, skal han faen hakke meg være takknemlig allikevel!
 
Back
Topp