Hjelp!!

Hot-mama

Andre møte med forumet
Heisann [:)]

Nå er jeg fortvila [&o] Jeg klarer ikke legge på meg, babyen veier mer enn jeg har lagt på meg, noe som gjør meg trøtt og daff.. Altså tar hun ALL næring, og ingenting blir igjen til meg. Og nå er håret mitt begynt å ta skade av det, det er plutselig blitt helt flatt og tørt som høy [&:] Huden har "skrumpa" inn og blitt bleik i fargen og.. Æsj, det tar på!! [&o] Lurer på om jeg skal begynne og ta litt solarium!? Er det skadelig for babyen? Kanskje ikke det beste for huden det heller, men en liten periode før fødselen skader vel kanskje ikke! Hadde jo vært fint og vært litt "frisk" til jul [:D] Flere som har det sånn og har noen råd til hva jeg kan gjøre? Hva tar dere evt. av vitaminer og slikt?

Ha en fin kveld jenter [:D]

Jeg kan ikke gi deg noe råd på vekt problemene dine, men du kan jo ta kontakt med jordmor og høre hva slags vitaminer du kan ta og som er riktig for deg [:D].

Solarium er vel ikke så veldig farlig å ta hvis du ikke overdriver, men jeg ville nok ha lagt et håndkle over magen. Det frister litt med soltimer for meg også, jeg føler meg mest som en gråmus [:D][:D][:D]

Back
Topp