Hjelp

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Nå har jeg skikelig forstoppelse [&:] var på do i stad og måtte virkelig presse og nesten hjele til selv for og komme meg på do[:@] men så tenkte jeg kan det være skadelig for babyen om jeg sitter og presser så hardt? skulle tro jeg føde..
Unnskyld detaljer, men det er skikelig ille nå [&:]

Tror ikke det er farlig for babyen;) Du presser med magemuskelene, og der er ikke livmoren enda=). Men spis masse svisker! Kaffe er også lakserende, men det kan hende du styrer unna for tiden.

Lykke til med toalettet!

Ja satt på do og vurderte om jeg skulle lage meg en kaffe kopp, men vil helst ikke drikke det nå. Skal kjøpe meg masse sviske juice i morra for det her orker jeg ikke [:'(]

Er bedre med en sterk kopp kaffe, enn følelsen av at man prøver å presse ut magesekken;). Men er det noe mat du vet du blir litt dårlig av, så prøv det. Om du får diare eller noe av melk, så kyl nedpå;)

Jeg bruker også veldig lang tid på do... Får faktisk vondt der bak etterpå, er det det som kalles hemorroider, eller? Det er ingen klumper eller noe, bare sårt.
Hahaha, det er nå alt man skriver på nettet og[:D]

Huff, kjenner til problemet. Du får bare spise svisker, noe med fiber i og kanskje biola kan hjelpe.

ORIGINAL: Frøken S

Jeg bruker også veldig lang tid på do... Får faktisk vondt der bak etterpå, er det det som kalles hemorroider, eller? Det er ingen klumper eller noe, bare sårt.
Hahaha, det er nå alt man skriver på nettet og[:D]

Sikkert ikke hemorrider når det ikke er klumper:P Men hvis det tar lang tid å presse ut og sånn så blir det sikkert sårt pga bakterieflora osv. Samt når man tørker seg. Ærlig talt så ler jeg meg halvt i hjel mens jeg skriver dette. *Seriousface* [:D]

klyx, toilax, er også noen ting som kan hjelpe.
Men vil ikke annbefale det med det første.

og skjønner hva du mener med forstoppelse... :(

jeg er det også... :(

så somregel har det løsnet etter en halv boks med svisker... :S

men seinere i svangerskapet tror jeg at jeg skal slå til på stortrommen og ta et klyx (håper de har olje klyx på apoteket)

Back
Topp