hjelp :(

Finnsikkemer

Forumet er livet
er så sykt sliten om dagen.. othilie gjør ikke annet enn å skrike når hu er våken [:(]
har vært å sjekke nakke osv hos manuell terapaut.. men ingenting var galt.. prøver tempen i rompa trikset
ved bleieskift for å få ut luft.. men hjelper ikke [:(]
noen som har noen tips?? snuppa får kun mme og spiser MASSE.. sover hele natta.. men lite på dag tid..

E legg en tøyklut med min lukt på ved nesa t tobias når han ska søv, og da søvna han fort. Ellers har e ikke noen forslag..

Har hun vært sånn hele tida eller bare i det siste?

Uff... Høres trasig ut[&o] Dakar pia....
Hørt med hs da?

kan jo hende hun har kolikk da... gutten min har det. og nå har han vært til andre behandling med sone terapi i dag og det hjelper faktisk.. han gråtr fortsatt, men mye mindre...

hun er 7uker og 1dag.. har igrunn vært sånn en god stund.. skal på 6ukers kontroll imårra.. håper hu har noen tips som hjelper!! har ikek så go kjemi med dama da.. hu er kjempe koselig og sånn.. men maser så sykt om amming! og jeg har ikke amma i det hele tatt.. bare litt i begynnelsen.. så skjønner ikke hvorfor hu ikke bare kan glemme det :/

Fredrik Andrè har kolikk, vi har prøvd det meste..fenikkelte, minifom, sukkervann, masasje, bad, amme oftere, melkefri diett (klarte ikkje det lenge), anti kolikk flaske, vippestol med vibrering, manuell terapi og osteopati..men ingenting har fungert skikkelig..så her går det i byssing å venting på at tarmsyst. skal utvikle seg.

vært hos manuel terapaut.. og han mente alt var i skjøøneste prden.. og hun er ikke treg i magen heller.. hmmm

Back
Topp