hjelp

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ser at det er mage såm har begynt å lekke råmelk..
Jeg er i uke 27 og har ikke lekt en dråpe;/
Er dette normalt?

Nå blir jeg litt begymret..

Like normalt å ikkje lekke som å lekke, så slapp bare av du[:)] D e så individuelt fra person t person kor tili sånt kommer

Jeg lekker ikke enda, kommer bare litt blankt når jeg klemmer[8D]

Ikke alle som begynner å lekke.
Jeg har fått litt råmelk nå,men lekker ikke. Har bare sjekket ved å klemme forsiktig ut en liten dråpe og to [:)]
Sist svangerskap lakk jeg heller ingenting,og ikke etter at jeg begynte å amme heller. Trengte ikke å bruke ammeinnlegg eller noe - kom ikke en dråpe uten at hun sugte[;)] 
(og jeg hadde masse melk - fullammet i over 6 mnd og ammet henne til hun var 15 mnd!)

I følge min jordmor så får man råmelk i puppene med en gang man blir gravid (eller ivertfall tidlig..). MEN at dette ikke skal komme ut før man har fødet og morkaken er ute. Med en gang morkaken er ute så er det akkurat som om man "skrur på en kran" og da skal melken ut[;)] Så derfor ville jo jeg trodd at "normalen" var å IKKE lekke melk... Men ser jo her at mange gjør det alikevell...

Uansett, så kan du nok ta det heeelt me ro![:D]

eg lekker heller ikkje.. kanskje litt om natten for brystvortene er klissete av og til men kommer heller ingenting om eg prøver å kneppe litt ut..
sist sv.skap lekket eg som bare det.. begynte ganske tidlig..
ingenting å bekymre seg for.. vet aldri hvor mye melk en får før etter fødselen uansett..

Ingen lekasje på meg heller.

Ikke noe her heller..
vi burde sikkert være glad for det? :)

Æ har fulgt den utviklinga der med spenning, men må nok dessverre konstatere at det ikke kommer så mye som ei antydning til flytende væske fra mine bryst heller [8D]

Æ har lekasje på den ENE puppen om gangen[8D] D e ikkje sånn ekstremt masse, men d e no litt. Ikkje plagsomt hvertfall, BANK I BORDET![:D]

ORIGINAL: girlypai

ikke kommet en dråpe her ennå heller! [;)]

Jeg fikk ikke noe melk før etter fødsels første gang jeg gikk gravid.
Har heller ikke merket no til no melk denne gang heller...ikke til nå iallefall[:)]

Back
Topp