Hjelp! Vond lukt på kjøkkenet!

marrengs

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Bor i en gammel leilighet, og kjøkkenet har sett bedre dager... Men det har gått greit og har aldri merket noen sure lukter der inne.
Ikke før nå de siste mnd.. Det lukter surt, som gammel melk eller gamle matrester. Har vasket fra gulv til tak, hatt plumbo i vasken og tørket inni skap.
Hva mer kan vi prøve? Det går jo ikke ant at jeg som er så sinnsykt kvalm heller foretrekker å dra den slitne og ustelte kroppen min på butikken, enn å entre kjøkkenet. Bare om døren levnes åpen er det spy bonanza uten like.. Det er helt ulevelig, spesielt når jeg sliter med å få i meg mat fra før, så kan jeg ikke en gang nærme meg kjøkkendøren:depressed:

Jeg trenger noen skikkelig gode vaskeråd nå! Eller mannen da, jeg klarer jo ikke gå inn der:hilarious:

Kjenner mannen din også lukten, eller er det bare du som kjenner det?

Jeg kan nesten ikke gå inn på kjøkkenet om dagene, og det blir shinet hver dag av samboer. Det er liksom ingenting som lukter, men det stinker likevell (for meg)...

Eddik! Hiv i skål og sett på benken over natta.

Kjenner mannen din også lukten, eller er det bare du som kjenner det?

Jeg kan nesten ikke gå inn på kjøkkenet om dagene, og det blir shinet hver dag av samboer. Det er liksom ingenting som lukter, men det stinker likevell (for meg)...

Ja han sier det lukter litt surt, det gjør søsteren min også.
Det luktet rart på kjøkkenet forrige graviditet også, men det gikk akkurat OK til at jeg fikk hentet meg litt mat. Denne gangen lukter det skikkelig surt! Nå går jeg jo sulten helt fra mannen drar på jobb til han er hjemme igjen:hungover:

Har du vasket filteret i kjøkkenviften? Fin liten luktene bakteriebombe der med masse fett og fuktighet :)

Bor i en gammel leilighet, og kjøkkenet har sett bedre dager... Men det har gått greit og har aldri merket noen sure lukter der inne.
Ikke før nå de siste mnd.. Det lukter surt, som gammel melk eller gamle matrester. Har vasket fra gulv til tak, hatt plumbo i vasken og tørket inni skap.
Hva mer kan vi prøve? Det går jo ikke ant at jeg som er så sinnsykt kvalm heller foretrekker å dra den slitne og ustelte kroppen min på butikken, enn å entre kjøkkenet. Bare om døren levnes åpen er det spy bonanza uten like.. Det er helt ulevelig, spesielt når jeg sliter med å få i meg mat fra før, så kan jeg ikke en gang nærme meg kjøkkendøren:depressed:

Jeg trenger noen skikkelig gode vaskeråd nå! Eller mannen da, jeg klarer jo ikke gå inn der:hilarious:
Skru opp rørene under vasken.

Og demonter så du får vasket ovetløpet på vasken ( der vannet renner ut om du har i toppa og fyller vasken helt opp med vann)

Har du sjekka bak kjøleskapet? Der jeg jobba før hadde de en veskebeholder på baksiden av kjøleskapet. Den hadde stått å godgjort seg i sommer. Den var full av muggel. Jeg var ikke gravid, men jeg spøy.

Har du sjekka bak kjøleskapet? Der jeg jobba før hadde de en veskebeholder på baksiden av kjøleskapet. Den hadde stått å godgjort seg i sommer. Den var full av muggel. Jeg var ikke gravid, men jeg spøy.
Hææ? Væskebeholder??

Skru opp rørene under vasken.
Tenker også at det kan ha noe med rørene å gjøre, er fort det når noe lukter på kjøkken (og bad).
Og demonter så du får vasket ovetløpet på vasken ( der vannet renner ut om du har i toppa og fyller vasken helt opp med vann)

Dette er limt igjen?! Får ikke åpnet noe som helst pga tykt lag med silikon/lim:banghead: Her har det lekt vann, også har noen ordnet jukseløsning:arghh:...
har tømt i noen kg med plumbo. Hjalp ikke en døyt

Åh! Ja der sier du noe! Skal få mannen til å se etter:p

Kan være mugg?
Har tenkt på det altså, er absolutt en mulighet. Er et hull i skapet under benken om du forstår.. Nedi der får jeg jo ikke vasket. Fant masse lim/silikon rundt alle sjøter på rørene under vasken så kanskje det har rent vann ned dit??

Har du vasket filteret i kjøkkenviften? Fin liten luktene bakteriebombe der med masse fett og fuktighet :)
Der sier du noe! Mannen får står jobb i morra:hilarious:

Back
Topp