Hjelp! Vond brystvorte

Mulle

Andre møte med forumet
For et par dager siden opplevde jeg at en liten "pore" midt på brystvorten hadde blitt delvis løs, eller liksom sto litt ut. Var ikke så vondt da, men nå er den skikkelig øm når jeg er nær (bare poren gjør vondt, men den forårsaker mye smerte for å være så liten). I dag har jeg også oppdaget at den har endret farge fra hvit til rød, og den står mer ut.

Noen som aner hva dette er, og som vet om det går over av seg selv?? Har forsøkt å google og søke litt rundt, men finner ingenting som gjør meg klokere.

Håper noen vet! (Er 14+2)
 
Er det sånn som man (i alle fall jeg?) av og til får på tunga? Som om en av "boblene" har blitt betent. I så fall går det sikkert over etter noen dager. Irriterende! Smått, men vondt!
 
Er det sånn som man (i alle fall jeg?) av og til får på tunga? Som om en av "boblene" har blitt betent. I så fall går det sikkert over etter noen dager. Irriterende! Smått, men vondt!

Ja! Akkurat sånn faktisk, når jeg tenker meg om. Håper dette er det samme da i så fall!! :)
 
Jeg har også fått en sånn! Men den gjør ikke vondt (hele puppen er vond). Har tenkt at det forårsakes av forandringene :)
 
Jeg har også fått en sånn! Men den gjør ikke vondt (hele puppen er vond). Har tenkt at det forårsakes av forandringene :)

Har tenkt det bare er forandringene og "press" siden puppene har vært hovne og ømme i nesten 14 uker, men så vondt a gitt!
Får håpe "porene" forsvinner fort :)
 
Back
Topp