hjelp...vil ikke ha mat!!!

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
hei jenter...nå er jeg riiiimelig frustrert! for par uker siden så følte jeg at mathea skulle ha mat hver 2-3 time. følte ikke jeg gjorde noe annet enn å mate. men nå siden torsdag så har alt snudd...nå vil hun nesten ikke ha noe mat!!
skjønner ingenting jeg!
mme-vil hun nesten ikke ha , vann..nei, smoothie..nei...grøt..nei...most banan..nei...eple..nei...middagsglass..nei
jeg må tvinge i henne mat i løpet av dagen.
hun nekter på mme..men hvis jeg tvinger flaska inn i munnen så plutselig så suger hu litt..men så er d på an igjen..så drikker hu litt til.
nå disse dagene har hu hatt 3 flasker mme..210 (men drikker kanskje 50-100ml pr gang..får i henne kaaanskje 5 skjeer grøt.
jenta må jo være sulten?? skjønner ikke hva som skjer jeg ass! [8|][&:]

Kanskje hun driver å lærer seg noe nytt? [:)] Utviklingssprang: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23412434 Vanlig at de spiser mindre da [:)]

Har oppdaga at småen her har hatt dårlig matlyst innimellom, noen dager i slengen.
Prøver da å gi han det han har lyst på, bare for å få i han NOE,

Drikke er viktigest..vann på tutekopp/flaske og tilby mme ofte.
Ellers er det fruktmos, most banan og hipps grøt m fruktsmak som eg har klart å lure inn i han.

Pleie å gå fort over..så lenge allmenn tilstanden er ok , ville eg ikkje bekymre meg.

Har kanskje vondt i munnen/halsen ?

Angelica har også hatt dårlig matlyst i noen dager nå, men hun er forkjølet så her tror jeg det kommer av det..

hvor mye mat bør hu få i seg i løpet av en dag?
kjenner jeg blir litt bekymra når mitt tidligere matvrak ikke ønsker mat da..hehe å ingenting av d hun liker kjempe godt! jeg prøver virkelig ALT!
men får c nå om d snur...[8|]

ORIGINAL: MetteJ

Kanskje hun driver å lærer seg noe nytt? [:)] Utviklingssprang: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23412434 Vanlig at de spiser mindre da [:)]

ja d kan jo være det.[8|] takk for link [:)]

Sånn er det her også, har funnet ut at jeg bare må følge andreas rytme jeg[:)]
Ihvertfall så lenge barna virker friske[:D]

Back
Topp