Hjelp! Vil ikke føde NÅ

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Fra å gå og ivrig se etter tegn og modning håper jeg nå på at frøkna er tålmodig...Fikk nemlig 38 i feber i natt - høres kanskje ikke ille ut men hele kroppen verket, hoster som en kols pasient, vondt i hals og alt det der...Har 13 dager til termin men hatt regelmessige kynnere av og på siden september. Vel i natt har disse kynnerne slått luften ut av meg. HF og lille ligger laaangt nede. hun har de siste 2 nettene "holdt fest" i livmoren min og det gjør sååå vondt. Jeg har derfor ikke fått sove noe de siste nettene (2 timer max men prøver å ta igjen tapt søvn på dagen da) Ellers mensmurringer her og der, løs mage i over en uke samt ryggsmerter. Nedpress og vondt i hoohaen min også. Vet ikke hvor jeg vil med dette. Føler meg sååå elendig og er så redd for at jeg nå i denne tilstanden går i fødsel :/ har jo ikke krefter til å ordne meg te engang jo! Noen som har vært syk under fødsel, ev noen råd generelt?

God bedring :) mener jordmor sa til meg at det var sjeldent man gikk i fødsel når man var syk. Oftest skjedde det når man var avslappet å hadde det bra.

Jeg har også hørt at det er sjelden man går i fødsel når man er syk.
Så lenge den lille har det greit i magen, tror jeg kroppen vil vente til du er frisk.

Håper det drøyer til du føler deg frisk og klar igjen. :)

Her lå jeg rett ut med omgangssyke (spydde nærmere 20ganger + dorunder) natta før fødsel. Jeg var helt elendig, knapt spist eller sovet på 3 døgn (dattera hadde omgangssyke natta før), men når riene kom (lå med regelmessige kynnere hele dagen før det startet), ble kroppen "fitforfight". Dårlig oppladning til fødsel, men følte meg i relativ fin form når jeg skulle føde. Vanskelig å spise noe for min del, så hvis matlysten er på bunn (er jo viktig med næring hvis fødselen tar litt tid - som det gjorde til meg), er mitt tips å innta flytende kalorier! Jeg levde på bama smoothie og cola, samt litt energi/proteinbar! Tror kroppen blir klar når det hele er igang, uansett om man føler seg helt elendig rett før. Uansett, masse lykke til ❤

Husker når jeg skulle ha tvillingene, på kvelden før vannet gikk så bare gråt jeg og var så sliten og lei (gikk til 37+1), men når vannet gikk og man skjønte hvor dette bar så var kroppen så klar og kvikk plutselig :)

Vi henter frem urkreftene og adrenalinet settes i gang for fullt :) tror ikke det er mange som opplever å være i en kjempe form før fødselen :p så dette tror jeg kroppen fikser! Jeg ble så dårlig av riene sist, så jeg spydde som en gris fra første rie til etter snuppa var ute med KS 3 dager etterpå :p lå på operasjonsbordet med spinal bedøvelse og kasta opp. Det var ekkelt :p

Back
Topp