Hjelp! Vil gjerne høre hva dere ville ha gjort...

emma1

Betatt av forumet
Har siden i går kjent litt mindre bevegelse. Har kjent noen spar her og der, men ikke like hyppig og kraftig som "normalt".

Tenker kanskje det skyldes at jeg har stresset en GOD del de siste dagene...

Hva vil dere ha gjort? Ringt føden?

Jeg ville spist/drukket sukker og satt meg helt stille og slappet av. Hvis det ikke sparker som normalt da ville jeg ringt føden. Det er uansett bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Enig med lykketreff :)

Skjønner du blir bekymret ! Hvordan går det nå, har aktiviteten tatt seg opp ? <3

Ring føden og forklar hva du er bekymret for :) jeg fikk beskjed at jeg skulle legge meg ned og kjenne ti bevegelser i løpet av en til to timer.

Som de andre sier, merker du ikke mer bevegelse innen den neste halvtimen ville jeg ring føden.

Går det bedre?

Brus, sterk saft eller noe annet som får opp vaniljesukkeret raskt
Vaniljesukkeret [emoji14] men ja, som de andre sier. Hadde en sånn dag tidligere i uka, rett før jeg ringte, men siden jeg kjente han innimellom venta jeg. Var bånngass dagen etter igjen :)

Som andre sier... Drikk noe kaldt og søtt, slapp helt av også vil du trolig kjenne den lille igjen.
Og prøv å stresse ned... ;)

Vaniljesukkeret [emoji14] men ja, som de andre sier. Hadde en sånn dag tidligere i uka, rett før jeg ringte, men siden jeg kjente han innimellom venta jeg. Var bånngass dagen etter igjen :)
HAHAHAHA! Den la jeg ikke merke til en gang:p

Hvordan går det med deg og den lille??

Tusen takk for alle tips:love7 Ringte Jordmor (helsestasjonen)i går som henviste meg til barselsavdeling på sykehuset. Måtte egentlig til nabokommunen da avdelingen her i kommunen er nedlangt, men var tilfeldivis en jordmor på jobb der i går.. tok en del prøver, undersøkelser + ul og alt sto HELDIVIS bra til:Heartred Ble sykemeldt i 1uke som anbefaling av jordmor. Ble bed om å lytte mer til kroppen og stresse ned... må vel bare høre etter:oops:

Tusen takk for alle tips:love7 Ringte Jordmor (helsestasjonen)i går som henviste meg til barselsavdeling på sykehuset. Måtte egentlig til nabokommunen da avdelingen her i kommunen er nedlangt, men var tilfeldivis en jordmor på jobb der i går.. tok en del prøver, undersøkelser + ul og alt sto HELDIVIS bra til:Heartred Ble sykemeldt i 1uke som anbefaling av jordmor. Ble bed om å lytte mer til kroppen og stresse ned... må vel bare høre etter:oops:

Så godt å høre :Heartred Bra du fikk en skikkelig sjekk, tenker det gjør det lettere å slappe av !

Håper du får stresset ned og hvilt kroppen i uka som kommer !

Så godt du fikk sjekka opp [emoji173]️
Jeg har selv ringt to ganger til føden pga lite liv. Altså. Som hos deg - kjente noe, men mindre enn før. Veldig beroligende å få bekreftet at alt ser bra ut!

Det var godt å høre! Og helt sikkert veldig lurt å høre på jordmora og ta det med ro :)

Back
Topp