Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åh, tuuuusen takk!! Det var akkurat det jeg trengte!!! Noen ganger er det nesten umulig å finne noe på nettet syntes jeg! Det er så alt for mye... Så hjelper det vel ikke så mye at jeg sitter i USA heller....
Tusen takk hvertfall!! Det trengte jeg veldig!!! :)
Hvis noen finner/har en hel liste over hva alle barnevaksiner heter og evt oversatt til engelsk hjelper det og. Men det er ikke så farlig.. No har jeg det viktigste!! Takk takk takk!!!
Åh, tuuuusen takk!! Det var akkurat det jeg trengte!!! Noen ganger er det nesten umulig å finne noe på nettet syntes jeg! Det er så alt for mye... Så hjelper det vel ikke så mye at jeg sitter i USA heller....
Tusen takk hvertfall!! Det trengte jeg veldig!!! :)
Hvis noen finner/har en hel liste over hva alle barnevaksiner heter og evt oversatt til engelsk hjelper det og. Men det er ikke så farlig.. No har jeg det viktigste!! Takk takk takk!!!
Ja, jeg så på det, det var ikke alle, og ikke alle jeg hadde når jeg var liten... Er det som har vært vanskligst. Legen her vil vite hvilke vaksiner jeg hadde... Så må jeg da finne oversettelsene og alt det... Mye styr... Og så har de jo forandra litt fra da jeg fikk mine og... Jaja, ordner seg tror jeg, hvis ikke så får jeg de bare på nytt!! :) Skal til legen no om 2 timer ca... :) Skal bli godt å få det unnagjort hvertfall :)
Har du ikke vaksinasjonskortet fra du var liten da? Jeg har fått mitt, men det ligger hjemme til mamma i Trondheim, så kan dessverre ikke hjelpe deg :/
Joda, jeg har det, men de forstår jo ikke alt som står på det her borte i Amerika vettu, så må prøve å oversette det litt selv... Og det er best om jeg har en liste skrevet ut fra internett eller noe slikt vettu... Men, men, jeg har no ordna det som best jeg kan no, hvis det ikke er bra nok så får det bare være :)