Hjelp! Vi skal til fotografen....

vimselusa

Glad i forumet
Til fredag skal v til fotografen og jeg AAANER ikke hva vi skal ha på oss...[8|]
Vi skal ta 1 års bilde av Niklas, Søskenbilde og familiebilde...

Så litt for meg at vi gikk med jeans og sort eller hvit genser/t-skjorte og ungene med dongerikjole/hvite tights, niklas med jeans/selebukse og hvit body/t-skjorte.... og noen bilder med noen andre antrekk på han da og noen nakenbilder(av niklas åffcårse[8D]) og aner ikke om e skal ha håret opp eller ned.... Hva mener dere? Har dere noen tips/meninger?? Kjenner jeg er litt desperat og stressa innvendig![:'(][8|]

ikke for mye farger, helt nøytrale, i allefall ved familiebilder:)

Anbefaler sort eller hvit, eller at dere voksne har sort og ungene hvit. Blir veldig fine kontraster av det. Håret kan du ha som du bruker til vanlig eller slik som du liker det best. Ellers kan du ha med 2-3 andre antrekk å velge mellom[:)]
Til snuppa vår hadde vi, dongeribukse og bar overkropp på noen, rosa kjole og bar legga på noen, og mørkt skjørt og hvit body på familebildene.

Nøytrale farger på deg og mannen, ungene kan gjerne ha litt skarpe farger men ikke for mye mønster. Vi tok bilder for halvannen uke siden, og dette er tipsene fra fotografen. [;)]

tusen takk! [:)] nå får jeg grave meg ned i skapet og se å jeg finner...så er det bare å håpe at ungene oppfører seg....[8|][8D][:)]

Ang hår opp eller ned, jeg pleier alltid ha håret opp til vanlig. Hos fotografen tenkte jeg at jeg ville være litt ekstra fin og tok det ned. Ble så missfornøyd med de bildene for det var liksom ikke meg [8D]

he he, okei, jeg pleier også å alltid ha det opp.. men tenkte at siden vi skulle ta bilde burde jeg kanskje ha det ned... men kanskje jeg burde bare ha det som jeg pleier da.....[:)]

Aaa takk SusieQ![:)][:)]
Kan ikke bestemme meg for om jeg skal gå med sort eller hvitt.... og om jeg skal ha hvit/sort overdel og jeans eller hvit\sort overdel, dongeriskjørt og hvit\sorte tights...
¨ÅÅÅÅÅ herregud jeg er så ubestemmelig!!!![:@][:'(]

Back
Topp