Hjelp, vi gifter oss!!

MiaMoren

Elsker forumet
Da er datoen satt!! vi har vært forlovet i 1 år nå. men har endelig tatt skrittet og bestemt oss for en dato, og kirka er bestillt

10.05.2008

Så utrolig gøy!!!![:D] Da er det bare å begynne på jakten etter den ooooh så nydelige og perfekte kjolen! Og buketten, og borddekking, invitasjoner og ALT! Åh, så moro! Jeg og vil gifte meg, he he[:D]

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Så morro...[:)] kose deg med planleggingen[:D]

åååå..gratulerer så mye da snuppa:)...gled deg masse,er så gøy å styre med det hele..masse lykke til.må dagen bli akkurat slik du vil..

ÅÅÅåå, så arti!
Har egentlig aldri drømt om bryllup, men eg har kjent i det siste at det kribler litt når eg tenker på det.
Gratulerer gratulerer fra oss[;)][:)]

ORIGINAL: dhillon

åååå..gratulerer så mye da snuppa:)...gled deg masse,er så gøy å styre med det hele..masse lykke til.må dagen bli akkurat slik du vil..

Mye å se fram til, det er moro. Lykke til i planleggingen - du har heldigvis god tid[;)]

Så spennende![:D] Gratulerer! Deilig å få satt en dato da, vi har enda ikke somlet oss til det[8|] Vært forlovet i snart 2 år vi[:)]

ORIGINAL: tweety78

Så utrolig gøy!!!![:D] Da er det bare å begynne på jakten etter den ooooh så nydelige og perfekte kjolen! Og buketten, og borddekking, invitasjoner og ALT! Åh, så moro! Jeg og vil gifte meg, he he[:D]

Så kjekt! Gratulerer så masse! Lykke til med planleggingen, tiden går fort frem til satt dato[:D]

Gratulerer så mye!!!! Kjempe koselig! Lykke til med planleggingen!

ORIGINAL: Iroim

Gratulerer så mye!!!! Kjempe koselig! Lykke til med planleggingen!

det er det beste med hele bryllupet, så kos deg med den, ja!

Back
Topp