HJELP!! Vi gifter oss om 2 uker !!!!

Tinricsim

Andre møte med forumet
Skulle egentlig vært i juni, men blir fremskynda.

HJELP!
Kva nå:
- Har kjøpt kjole
- Har fyllt ut papir
- Har forlovar erklæring
- Har kontaktet der vi skal vies
- Har kontaktet frisør
- Har kontaktet fotograf

Mer ? HJELP

Han vil ikkje ha noen fest, så det er egentlig greit. Men hva mer nå da ???
er man gift hos sorenskriveren før me har skrive under på papirene, eller blir vi ikkje gift før då ?[&:]

[&:]HJELP HJELP HJELP !!!!

Eg skal gifte meg om mindre en 10 dager [&:]

[:)]Det blir ein fin dag uansett. me har ikkje mykje pengar og liker ikkje å ha mange folk rundt oss, så det blir oss 4 og sorenskrivaren den dagen... visst me får lyst til å feiere det kan vi lage ein stor bryllupsfest seinare når me har penger til det [:)]

Hva med brudebukett!!?!

Hvor skal du gifte deg? Kirken eller sorenskriveren?

ORIGINAL: BeateH

Hva med brudebukett!!?!

Hvor skal du gifte deg? Kirken eller sorenskriveren?

Takk, det hadde eg gløymt ! [&:]brudebukett må eg ha, han skal ha, skal forloverene også ha da ?

Sorenskrivaren, desverre [:(] Eg vil gjerne hatt det i kirka, men han nekter [:(]

Spør berre her eg:

- Brudgommen skal ha ein liten i brystlomma, skal han ikkje det
- Skal begge forloverene ha blomster, både ho og han eller ?

Brudgom og hans forlover skal ha brystbukett ja (vel det er vel ingen regel som sier at forlover må ha men...)
Din forlover trenger ikke noe. (det hadde ikke min heller)
Har dere brudepiker/-svenn? Mine to eldste barn var det hos oss. Da hadde gutten egen liten brystbukett og jenta hadde egen liten bukett. Var skikkelig fint da.. Men det er vel heller ikke noe man må ha da.

Blir sikkert fint hos sorenskriveren også. Lurte bare med tanke på skulle det vært i kirken er det vanlig (her hos oss iallefall) at man selv pynter i kirken, med blomster eller hva man måtte ønske..

Gratulerer!

Gratulerer så masse. Du må bare glede deg. Det er verdt strevet etterpå.

Hotellrom?? Suite?
Sko? Tilbehør til kjolen?
Blomster?
Frisør?
fotograf?

Har dere fått prøvepapirene fra folkeregisteret klargjort? Det må være i orden før dere kan gifte dere[;)]

Lykke til og ha en flott dag[:D] Vi gjorde det på samme måte i november[:)]

har dere nye ringer eller skal dere pusse de "gamle"?
I tilfelle gamle ringer skla dere gravere inn gifte-datoen?
vi pussa berre våre opp att,har ikkej gravert inn gifte-datoen!!

Bestille bord på en restaurant etterpå kanskje??

Champagne å skåle med på trappa til sorenskriveren når det er over?

Lykke til og gratulerer så mye!!! Synes det er skikkelig tøft av dere å fremskynde sånn!

gratulerer...[:D]

Ikke glem og bestille kake... Om du ikke skal bake selv da....! Lykke til.

Ville bare ønske lykke til jeg..

Prøvingspapirene må være i orden i tillegg til forlovererklæringene som dere har allerede!

Ellers velger du vel selv hvor mye du vil gjøre ut av det! Blomster er kjekt, og det er fint med brystbukett til både brudgom og forlover! Litt champagne å skåle i, middagsplaner, kake, alt tilbehør til kjolen(undertøy, sko, strømper osv), gifteringer...

kommer ikke på noe mer..har ikke erfaring med byfogden...giftet meg i kirken i juli!

Gratulerer så mye med det forestående giftemålet!!

Klem, M

Gratulerer og lykke til! [:)][:)]

Back
Topp