hjelp!! vekt og ketose...

solstråla

Gift med forumet
jeg går på ketolyse, har gjort det i en uka nå, og har vært i ketose siden jeg kom dit etter bare to dager..
etter 3 dager hadde jeg gått ned 1,8 kg, og en snikveiing dagen før veiedag vste 2,2 kg ned..
men...
i går, på veiedagen, hadde jeg gått opp igjen 500 gram, og i dag enda 100 gram??
er fortsatt i ketose i følge stiksen...

har besøk av tanta, men hun kom jo alt på fredag så vekta skal vell ikke øke nå av den grunn??

hjelp!!
skjønner ikke dette, jeg...

Kan være mensen, ikke alltid vannet kommer med en gang. Så vent noen dager etter mensen, da vil det riktige tallet være på vekta[:)]

ok!
håper det... hehe...

Mensen e ett udyr [:'(][:@]
Eg var akkurat ferdig med mensen da slankekrigen startet, så no får eg hvertfall 4 uker uten[8D] takk gud for det[:D]

Under mensen og eggløsning så samler kroppen vann, noen såpass mye som 2kg, men dette slipper så fort det er over.
Et lite tips er å prøve å ikke veie deg mer enn maks én gang i uka, siden det er såpass stor forskjell fra dag til dag (vet det er enklere sagt enn gjort) :)

ja, skal egentlig bare veie på mandager...
må skjerpe meg der...[8D]

ORIGINAL: Stinoa

Mensen e ett udyr [:'(][:@]
Eg var akkurat ferdig med mensen da slankekrigen startet, så no får eg hvertfall 4 uker uten[8D] takk gud for det[:D]

Heldig du...... fikk den første dagen av slankekrigen eg[&o]

er nok berre vann som dei andre her seier[:)]

ja, er ikke så veeldig opptatt av hva vekta viser jeg heller, men ville bare sjekke utviklingen nå den første uka for ekstra motivasjon...
vet jo det er mye vann den første uka, men...
tallet ble jo hvertfall mindre!!
hehe..

men da veier jeg meg ikke mer før mandag, og håper tanta har dratt sin vei til da!!

jeg har d også slik og er i ketose nå.. har min 2 dag på mensen så varierer veldig med vekten da.. d sikkreste er å veie seg om morningen..

Det kan variere selv på ketose, og mens-vektoppgang er jo kjempevanlig. Bare hold ut og fortsett, jeg lover resultater. [;)]

ingen fare, jeg fortsetter som før!!
har ingen planer om å gi meg, føler meg bedre enn på veldig lenge, absolutt ikke noe sukkersug og alt går egentlig lekende lett for øyeblikket!![:D][:D]

bare husk å drikk masse masse vann![:D]
vekten kan visst gå opp dagen etter hvis du har drukke lite med vann en dag.

ORIGINAL: *MamMathea*

Hvorfor det?

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: *MamMathea*

Hvorfor det?

Har kanskje noe å gjøre med at du ikke får skilt ut en del ting av kroppen om man drikker for lite. Pluss at vann driver vann, noe som også betyr at kroppen holder mer på vann når du drikker for lite.

ja, har tenkt litt på vann-inntaket, men sammtidig så har strixsen slått ut på en av de to lyseste, og får jeg ikke i meg nok drikke blir den vell mørk??
men, jobber med saken!!

ORIGINAL: solstråla

ja, har tenkt litt på vann-inntaket, men sammtidig så har strixsen slått ut på en av de to lyseste, og får jeg ikke i meg nok drikke blir den vell mørk??
men, jobber med saken!!

satt og leste om det og det stemmer.. den blir mørk om du ikke får i den nok drikke. Du skal ha i deg 2 L om dagen.

Back
Topp