HJELP vasket med salmiakk!

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jenter!! Hunden min har fått lus - og hund nr 2 er gravid og skal snart føde! Derfor måtte jeg vaske hele sofaen med salmiakk! Var ikke før ETTER jeg var ferdig at jeg tenkte på det og graviditet. Er snart i uke 13. Har pustet inn litt samliakk lukt?? Tror dere dette er farlig for fosteret??

Lykkelig gravid ❤️

Tror nok det går helt fint.:)

Så lenge du får masse frisk luft nå i etterkant skal det gå helt fint :)
Gjennomluft gjerne :)

Det gjør ingenting, samme med maling og andre løsemiddler. Så lenge det er maling for en kort periode, oppvasking for en stung osv osv så er det så lite løsemiddler som kommer ut og inn til deg og fostret at det har ikke noe å si.Hadde du derimot jobba med dette hver dag ville det nok blitt tatt opp av jordmor eller legen..

Men.... tar salmiakk lus da? Hvis den ene hunden din har det har mest sannsynlig den andre det også.... Selv om du ikke sett noen. ...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Men.... tar salmiakk lus da? Hvis den ene hunden din har det har mest sannsynlig den andre det også.... Selv om du ikke sett noen. ...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jojo, de får Luse kur i dag begge to :-) men dyrlegen sa at alt av sofaer osv også måtte vaskes og støvsuges hvis det eventuelt ligger egg der :)!

Så de får ikke være i sofaer frem til det har gått en uke :)

Lykkelig gravid ❤️

Back
Topp