HJELP...VAR PÅ UL I DAG

lilly28

Glad i forumet
som jeg lovet, skulle jeg oppdatere etter ul i dag....
Og vet ikke hva jeg skal si jeg....håper noen kan hjelpe meg...
Jo,som jeg sa i går,så er min termin veldig usikker med tanke på at jeg hadde en liten blødning i knappe to dager fra den 23 feb. Så om dette ikke var mens,så kunne det være at jeg var 9 uker på vei....
Men da jeg kom på ul....så kunne hun ikke se noe annet enn en knøtt liten hvit prikk.....som da hun sa kunne være spira mi.....men at dette i såfall da tyder på at jeg er minimalt på vei....det er jo greit nok[:)]
Men kan det stemme at man ikke ser noe mer enn en liten prikk om man er ca fire uker på vei??
Hun sa at alt så bra ut ellers....og at livmorhals var lukket å fin. Men ble plutselig redd for at jeg kanskje ikke har noe spire der alikavel??? Noen som har tatt så tidlig ul at de har vært borti det samme???
Skal tilbake om en uke til ny ul...hun trodde det var mer å se da.
Men testet jo positivt hos lege i går.....så må vel være noe der???? huff....blei så skuffa[:'(][:'(] Hun sa jeg ikke skulle være redd....om tester var positive,så var det liksom ikke så mye å lure på....men trodde da at jeg skulle få se mer enn en prikk[8|]

Håper noen kan svare meg å gi meg litt håp her....

hei hei. i uke 4 kan man ikke se et foster, men en blastocyst. Søker du det opp på google bilder så ser du at det ikke er i nærheten av å ligne et foster, men heller en haug med klumper [:)] det går nok helt sikkert fint. [:)] positiv test er positiv test [:D]

EDIT: skriveleif + litt mer [8D]

ORIGINAL: lilly28

som jeg lovet, skulle jeg oppdatere etter ul i dag....
Og vet ikke hva jeg skal si jeg....håper noen kan hjelpe meg...
Jo,som jeg sa i går,så er min termin veldig usikker med tanke på at jeg hadde en liten blødning i knappe to dager fra den 23 feb. Så om dette ikke var mens,så kunne det være at jeg var 9 uker på vei....
Men da jeg kom på ul....så kunne hun ikke se noe annet enn en knøtt liten hvit prikk.....som da hun sa kunne være spira mi.....men at dette i såfall da tyder på at jeg er minimalt på vei....det er jo greit nok[:)]
Men kan det stemme at man ikke ser noe mer enn en liten prikk om man er ca fire uker på vei??
Hun sa at alt så bra ut ellers....og at livmorhals var lukket å fin. Men ble plutselig redd for at jeg kanskje ikke har noe spire der alikavel??? Noen som har tatt så tidlig ul at de har vært borti det samme???
Skal tilbake om en uke til ny ul...hun trodde det var mer å se da.
Men testet jo positivt hos lege i går.....så må vel være noe der???? huff....blei så skuffa[:'(][:'(] Hun sa jeg ikke skulle være redd....om tester var positive,så var det liksom ikke så mye å lure på....men trodde da at jeg skulle få se mer enn en prikk[8|]

Håper noen kan svare meg å gi meg litt håp her....

har desverre ike så mye erfaring med det, men vet at når jeg var på UL sist, da jeg skulle være 5 uker omtrent. Men etter det hun kunne se da så var jeg knappe 3 uker eller på det meste 4. Som jeg oppfatta det du skriver, så syns jeg det høres ut som noe av det samme som jeg ble fortalt..
Noe mer enn det kan jeg ikke si desverre..

Men som hu sa, om du har testa positivt så er det nok ikke så mye å lure på.
Du er nok bare omtrent 4 uker på vei, og derfor ser de ikke så mye.
Embroyet er jo ikke større enn som så denne lille o`en.. altså så stor---> o Er ikke akkurat store greia, så skjønner godt det ikke er så mye mer å se enn en hvit prikk[8|]

Har dessverre ikke noe mere å tilføye enn de andre jentene her,tror nok du kan senke skuldrene,for du er nok svanger se [;)]

jeg var igår og da var jeg 5+5.. da så vi en liiiiiiten avlang "dings" på 2mm, så vil jo tru at i uke 4 er det bare en liten prikk.
dersom gynokologen sa at alt så bra ut ville jeg trudd på henne jeg[:)]

godt å høre[:D][:D][:D] Hun sa jo jeg ikke skulle bekymre meg...men hadde liksom innstilt meg på at jeg kunne være ni uker....og da skal vel hjerte å alt slå...så ble bare så paff når det eneste vi kunne se var en hvit prikk[:D][:D]
Men skal jo tilbake om en uke....og da må den prikken sikkert ha blitt litt større[:D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Har dessverre ikke noe mere å tilføye enn de andre jentene her,tror nok du kan senke skuldrene,for du er nok svanger se [;)]

Back
Topp