Hjelp - vært på massasje (13+4)

Wanderlust97

Blir kjent med forumet
Påskekyllingene 2020
Hei!

Kom nettopp hjem fra thaimassasje, og etter å snakket med massasjedamen om at jeg er gravid midt i massasjen (tenkte ikke over å informere henne om det før vi startet, trodde ikke det var noe farlig....) så sier hun oi, og blir skikkelig stressa; ber meg ringe legevakta med en gang hvis jeg får vondt i magen, for hun hadde jobbet med en muskelknute i korsryggen og det var visst ikke bra når man var gravid.. så nå sitter jeg her da, drit nervøs for at det skal skje noe - noen som har vært borti lignende?
 
Jeg vet at man alltid skal informere behandlere, massører osv om svangerskapet før behandling. Blant annet kan fotmassasje starte fødsel vet jeg (ikke vanlig massasje du får fra partner, men fra profesjonelle som treffer diverse nerver osv).

Men rart at de ikke stilte spørsmål til deg før behandlingen startet. Jeg er vant til å få spm om eventuelle skader, svangerskap osv før de begynner å massere.

Men nå er det ikke så mye du får gjort, for gjort er gjort. du får bare slappe av og følge med.
 
Skal ha massasje neste uke og er da 31 uker på vei og på spa avdelingen her nede måtte de finne en massør som hadde erfaring med massasje av gravide. Antar at det går greit hvis det bare var på ryggen og du er ikke så veldig langt på vei, bare lurt å informere om graviditet i fremtiden tenker jeg.
 
Back
Topp