Hjelp! ultralyd

Charlotte

Blir kjent med forumet
Hei jeg og samboeren skal på ultralyd den 13 juni og da er jeg litt under 17 uker på vei. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk den timen såpass tidlig.

Vi er gira på å få vite kjønnet, men er det mulig å finne ut det på ultralyd såpass tidlig ?

jeg fikk vite allerede i uke 12 at sjansen for jente var 80% sikkert og det stemte ;) ei venninne av meg var på ultralyd uke 19,fikk ikke sett det for hu gjemte seg så det kommer nok mye an på hvordan barnet ligger :)

Jeg var på ul i uke 12, men hun klarte ikke se noe fordi barnet lå slik at hun ikke klarte å se noe, vi venter i spenning på den andre ul 8 juli da får vi vite kjønnet :D
Fikk vite av hun at man kunne se fra uke 14 :)

Jeg var på ul i uke 12, men hun klarte ikke se noe fordi barnet lå slik at hun ikke klarte å se noe, vi venter i spenning på den andre ul 8 juli da får vi vite kjønnet :D
Fikk vite av hun at man kunne se fra uke 14 :)
Samme her! Han hadde ikke sjans til å se noe, så vi gleder oss til 14. juni, da får vi endelig vite!

Jeg hadde oul igår, 17+2 :-) Og kunne fått vite kjønnet om jeg ønsket :-)

Som de andre skriver, er det fullt mulig å vite kjønnet så tidlig. Det som kan være vanskelig er å se om hjertet er skikkelig utvikla ol dersom en kommer for tidlig. Om det er tilfelle vil du bli kaldt inn igjen til ny ul en uke to seiere. Men tror det fleste ser det de trenger rundt uke 17..

åååh så bra! glad for så mye respons! :) håper den lille kråka mi ligger riktig da hehe :P Vi vil starte å dekorere og kjøpe inn ting hehe :signs001

Back
Topp