Hjelp! Tyding av tester

ivf-kriger

Andre møte med forumet
Hei, jeg hadde innsett av 5 dagers blastocyst 2.september. Det er ett fryse forsøk. Hvor jeg bare har tatt letrozol før innsett, for uten om cyclogest. Den 7.september 5dager etter innsett, fikk jeg en svark positiv. Har testet hver dag etter men føler ikke streken blir sterkere. Hva tenker du? Er det kjemisk, eller er jeg bare veldig treg med tanke på hcg i urinen? Har aldri fått positiv før. Håpet er der, men jeg klarer ikke glede meg da jeg ikke ser noe framgang.

Vedlegg

• Snapchat-1393773016.jpg
    Snapchat-1393773016.jpg
    554,1 KB · Visninger: 123
Har søkt lit og det som jeg har funnet er at di fleste som har 5-6 dagers blastocyst satt in kan begynne få pos. test ca 5-6 dager etter dagen den blei satt in. Trur det er helt greit hvis det ikke er nå stor økning/utvikling på testene når det er fortsatt så tidlig :love017

Forhåpentligvis blir strekene sterkere og sterkere! Skal du få nå blodprøve snart? :happy093
Legger også in nå æ fant online. Håper det går bra for deg, og at det blir terminspire :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_0566.png
    IMG_0566.png
    305,9 KB · Visninger: 29
Har ikke fått beskjed om å ta blodprøve, skal bare ta hjemmetest 14 dagers etter innsett. Tok en test nå i ettermiddag å føler faktisk den er hakke sterkere en de andre
Har vært inne på tanken å bestille blodprøve neste uke om det fortsatt er svak strek.

Vedlegg

• Snapchat-1923223121.jpg
    Snapchat-1923223121.jpg
    498,8 KB · Visninger: 108
Har ikke fått beskjed om å ta blodprøve, skal bare ta hjemmetest 14 dagers etter innsett. Tok en test nå i ettermiddag å føler faktisk den er hakke sterkere en de andre
Har vært inne på tanken å bestille blodprøve neste uke om det fortsatt er svak strek.
Jeg syns det ser ut som den nederste er litt sterkere:) håper det øker for hver dag:)

Back
Topp