HJelp Tvillinger???!!!

Gabriela

Forumet er livet
Hei alle sammen..

Jeg tror jeg har tvillinger i magen..
Jeg mener det.. alle de bildene dere har lagt ut nå av magen deres...
min er dobbelt så stor allerede:(
var i begravelse på tirsdag, fikk så mange gratulasjoner man...
alle kunne se det!!!
samboeren min har tvillinger og trillinger i familien!!!
skal til jordmor på mandag, håper vi får høre hjertelyden da (eller hjertelydene)
ugh....

Du er HELDIG[:D][:D][:D][:D]... Har alltid ønsket meg tvillinger jeg, og har nevnt det mange ganger her på bv.. håper jeg er neste mann ut.. men det er desverre ingen i min, eller min manss familie som har det[&:]

åhhh tenk om du har det da. må jo være utrolig spennende!
har en venninnde som fikk tvillinger for noen mnd siden. det går utrolig bra.

men forbered deg på begge deler så du ikke blir skuffet om det bare er en eller det er to [:)]

trudde tvilingar i slekta måtte vere på morssia for at det skulle hjelpe eg?

hihi, så spennende!! Gleder meg til mandag, så vi får høre. [:)] Krysser fingrene for at du får det svaret du vil ha. [;)][:D]

du må informere oss om hvor mange som er inni der etter timen på mandag da [:)]

Ja! jeg skal si ifra etter at jeg har vært hos jordmor på mandag!! men kan hun virkelig høre om det er doble hjerteslag der inne???
Ugh:)
Jeg blir glad uansett med tanke på hva jeg får:)

ORIGINAL: Gabriela

Hei alle sammen..

Jeg tror jeg har tvillinger i magen..
Jeg mener det.. alle de bildene dere har lagt ut nå av magen deres...
min er dobbelt så stor allerede:(
var i begravelse på tirsdag, fikk så mange gratulasjoner man...
alle kunne se det!!!
samboeren min har tvillinger og trillinger i familien!!!
skal til jordmor på mandag, håper vi får høre hjertelyden da (eller hjertelydene)
ugh....

heia,

jeg ønsker du hadde et bilde av magen din så vi kunne se, for det er mange som får ganske "store" mager uten å vente tvillinger.....og noe avhenger også av om du hadde litt go`mage fra før av osv... jeg føler også at jeg har litt mage allerede nå, men jeg tror jeg hadde litt fra før av og jeg er sikkert litt oppblåst også[:D] Og ultralyden foreløpig viste bare en baby[:)]Det er så vanvittig individuelt, så det er jo ikke sikkert du venter flere enn en da....men jeg kan være med å krysse fingra for at det er tvillinger på vei da, hvis du ønsker det, pluss at det er dobbel glede å vente to stykker[:D][:D][:D]

lykke til ihvertfall, så får vi håpe UL viser to stk[;)]

Hei grippa:) jeg legger no ut et bilde av meg selv 14+0 uker gravid:)
Kanskje andre enn meg selv klarer å se litt bedre om det er babymage eller oppblåsmage!!

ORIGINAL: Gabriela

Hei grippa:) jeg legger no ut et bilde av meg selv 14+0 uker gravid:)
Kanskje andre enn meg selv klarer å se litt bedre om det er babymage eller oppblåsmage!!

Nå har jeg sett på bildet- og det ser definitivt ut som en babymage! Kjempefin!

definitivt babymage,men ikke nødvendigvis tvillingmage spør du meg! jeg har har heller ingen minimage[:D],men har vært å bekreftet at det er bare en der! [:)] skal snart legge inne ett nytt,for nå er det snart tre uker siden sist og den har ekspandert siden da! [:D]   har litt gitt opp at den skal stangenere snart,men den blir jo bare større og større,så jeg får heller bare kose meg!! [:D]

er så spendt på om det er en eller to hos deg jeg.Begynner nesten å tro at det er en til i min mage også etter at magen har vokst seg så stor på kun kort tid. hehe. men viste bare en på ul da [:D]

når skulle du til jordmor i dag?

Blir spennende å høre hvordan det gikk [:)]

jaaa, er spent jeg også!! Men det er kanskje vanskelig for jordmoren å høre om det er to.. Da jeg var på første jordmorkontroll sist gang, så trodde hun at hun hørte to hjerter. Men da var det bare babyen som lå slik at hun kunne høre det to plasser..

Blir sååå spennende for deg på ul da! [:D]

Hei alle sammen:)
Ja, i dag var jeg hos jordmor!!!
hun klarte ikke å finne hjertelyd hos meg:( Jeg er så lei meg.. buhu!!!
men vet dere også hva? Livmoren min var på høyde med navelen min nå!!!!
Skal ikke den være noen cm nedenfor navlen i disse ukene?
så nå er jeg enda mer overbevist!  
Så nå må jeg bare smøre meg/oss med tålmodighet frem til ultralyd!!!  
GOSH!!        

Hun kunne ikke si det for sikkert hvor mange som var inni der!!
spennende..gjett om.. nervevrak:) hehe... neida... jooo.....
jeg har ikke fått time til ultralyd:( har du?
hun regnet med at timeinnkallelsen ville poppe opp i posten om rundt en to ukers tid!!!
Tålmodighet er en dyd!!!!

dumdidum *plystre* vi postet på likt hehe
men uansett spennende [:D]

Gud. sånne ting er egentlig irriterende ja!!!
du har fått time og er egentlig klar for den datoen.. så får du post om at du må møte opp senere!! grrr.....
ja.... kan tenke meg at ting blir bedre når vi begynner å kjenne liv!! går jo rundt og er redd for at bebisen ikke har det bra inni magen:/
unødvendig bekymret sier samboeren min.. hehe.. finnes ikke hysterisk;)

har ikke tenkt på privat ul da?
jeg hadde seriøst ikke klart å vente jeg da hehehhe[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp