Hjelp!! Tuller ved puppen :(

Linnca1984

Forelsket i forumet
Her har lillegutt begynt å tulle så veldig ved puppen! Spiser litt, men plutselig så kaster han seg bakover og styrer! Vil ha puppen på nytt og det samme skjer gang på gang!
Er spesielt når det kommer melk! Og ja han vis tegn på sult! Men spiser minimalt om dagen :(
Noen andre som har eller har hatt det sånn og har noen tips!

Har også vært hos manuellteraputen og han har ingen låsninger!

Sent from my iPhone using BV Forum

Mi pleier å gjøre sånn innimellom, spesielt når det er "frokost". Skjønner ikke helt hva ho holder på med, men ser ho gjør det oftere når vi har varme dager :/ når kvelden kommer er det aldri noe problem... Var visst ikke mye til hjelp her, men vi er i alle fall flere med baby som liker å "leke med maten" :p

Jo forresten, når det er verst (tidlig morgen) pleier jeg å pumpe/håndmelke ut litt først, da tar ho puppen mye bedre :)

Tusen takk for svar får håpe det bare er en fase han er inni!

Hei:)

Fullammer du eller gir du litt erstatning også?

Jeg fullammer! Har aldri prøvd flaske og smokk tar han ikke :(

Da tipper jeg dette går fort over :)

Hvordan har det gått i kveld ?

Mi har også begynt med det! Hun kan av og til skrike eller gråte pga at hun ikke har puppen da, så jeg må presse den inn i munnen for å få hun til å slutte, men så kaster hun seg tilbake igjen og slår hode i pupen! Frustrerende! I hvertfall hvis jeg har litt spreng og hun har begynt å suge litt, for da renner det melk over alt og det er ikke godt å få et barnehode dengt inn i en sprengt pupp...

Mi har også begynt med det! Hun kan av og til skrike eller gråte pga at hun ikke har puppen da, så jeg må presse den inn i munnen for å få hun til å slutte, men så kaster hun seg tilbake igjen og slår hode i pupen! Frustrerende! I hvertfall hvis jeg har litt spreng og hun har begynt å suge litt, for da renner det melk over alt og det er ikke godt å få et barnehode dengt inn i en sprengt pupp...

Har ikke tall på hvor mange bher og singleter jeg har skiftet de siste dagene! Blir jo full av melk overalt!

Da tipper jeg dette går fort over :)

Hvordan har det gått i kveld ?

Er det samme i kveld også :( så satser på en bedre dag i morra!

Vi har og hatt det sånn... Hun har ikke tatt smokk.. Og jeg syntes hun har bare spist så tullete.

Var på hs i dag, og hun har gått lite opp. Så meg og helsesøster ble enig om at det skulle gå minst 3 timer mellom måltidene.

Jeg har nok tolket at hun var sulten, men så vil hun egentlig bare sutte på noe... Og da blitt såååå sint av å bli lagt til puppen når melken kommer....

Jeg skulle heller ikke gi opp kampen ang smokk... Og endelig kom soothiene i posten, og i dag prøvde jeg å gi den istedenfor pupp når hun var trøtt, og hun tok den!!!

Så kan det hende at babyen er trøtt og vil bare kose istedenfor spise??

Har du sjekka for trøske i munnen? Lisjen min har det, var hos lege i dag for medisin, håper det ordner seg fort:)

Vi har og hatt det sånn... Hun har ikke tatt smokk.. Og jeg syntes hun har bare spist så tullete.

Var på hs i dag, og hun har gått lite opp. Så meg og helsesøster ble enig om at det skulle gå minst 3 timer mellom måltidene.

Jeg har nok tolket at hun var sulten, men så vil hun egentlig bare sutte på noe... Og da blitt såååå sint av å bli lagt til puppen når melken kommer....

Jeg skulle heller ikke gi opp kampen ang smokk... Og endelig kom soothiene i posten, og i dag prøvde jeg å gi den istedenfor pupp når hun var trøtt, og hun tok den!!!

Så kan det hende at babyen er trøtt og vil bare kose istedenfor spise??

Er til "hovedmåltidene" han har tullet som verst :( nå er vi innlagt på barneavdelingen for observasjon for mistanke om reflux :(

Fikk kjøpt soothie smokken i dag på sykehuset og han tok den :):)

Har du sjekka for trøske i munnen? Lisjen min har det, var hos lege i dag for medisin, håper det ordner seg fort:)

Han har trøske og begynte på medisiner for det i går! Håper det har en effekt også!

Uff så kjedelig å bli lagt inn, men samtidig godt å få hjelp. Håper de finner ut hva det er og kan behandle det.

Så flott han tok soothien!!

Føler oss godt ivaretatt her, så hjelper på stresset det :)

Back
Topp