Hjelp...trur eg mistar :(

Gladibarn

Flørter med forumet
Blødning i går...fyrst blodig slim deretter friskt blod.....ikkje så mykje, men nok til at eg blir redd......kom i 15 tida, ga seg i 8 tida deretter brunlig slim. I dag kjenner eg meg uvel og har mensmurringer/smerter. Legevakta sa igår at eg skulle ta det med ro og sjå det an.....det har eg gjort.kva gjer eg no? meir blodig slim idag :( . Skal eg ringe legevakta igjen? Skal eg gå på jobb imrg? Skulle ønske det gjekk over og spira satt

Det er ingenting man kan gjøre når man mister. Som regel mister man fordi det er noe galt med fosteret, ikke deg:) Men jeg ville ringt legevakten igjen bare for å uttrykke bekymringen å fått noen gode svar på det du lurer på. Men tror ikke det er noe de kan gjøre, annet enn å gi deg en henvisning til gynekolog!:( Lykke til hvertfall!

Takk for svar er berre så forferdeleg å gå og vente på at det skal skje......kunne det ikkje berre ha sett i gang slik at eg vart ferdig med det......er ikkje kjekt å ligge å kjenne på vondten. Foreløpig berre litt blodig slim ikkje friskt blod som i går, men skikkelige mensmurringer. Blir ikkje verre av at eg rører på meg heller. Kunne egentlig vore kjekt å sjekka kva som skjedde inni der

Kan jo ringe legevakten å høre om de har gynekolog der men tviler på det:/
Vet hvordan du har det! Gjennomgikk det samme for 2 uker siden, men var ikke SA likevel. Nå på fredag trodde gynekologen at det er en MA, for vi så ikke noe foster eller hjerte. Men man vet jo ikke. Så du må bare smøre deg med tolmodighet!:) Og tenke at du ikke får gjort noe med det hva enn som skjer..:/ Vet det ikke hjelper så mye men.....:(

Tja...legevakta er på sjukehuset så dei kan jo sende meg oppover i etasjane....hehe.......veit at det ikkje er noko å gjere, men trudde det hadde vore fort overstått....smerter nokre timar og så plomp og ferdig;)

Men kan det hende at det ikke er SA? Eller er du bombesikker? Hvis legevakten er på sykehuset ville jeg spurt om å å sjekket jeg:)

Ring til legevakten og få det sjekket. Jeg har litt lyst jeg og, for jeg vet at det går mot slutten i og med jeg nå har begynt å blø. Venter liksom på at klumpen skal komme ut. :(

Huff, vet så altfor godt hvordan dere har det :( Håper det bare er uskyldige blødninger! Klem

Ikkje bombesikker.....lite blod.....stort sett ingenting på bind men på papiret ved tørk.....i går friskt blod.....i dag er det meir slimete som ved mens. Har aldri vore borti dette før så veit ikkje kva eg skal tru

Vanskelig det her altså:/ Er jo noen som har blødninger osv gjennom svangerskapet å!:/

Ja har tenkt på det.....valget mitt er vel enten å ta kontakt med legevakt å mase om å få komme inn i kveld.....eller vente til i mrg å gå til fastlege......hadde berre vore så godt og vite kva som skjer i staden for å gå og vente

Er vel ganske sikker no.......masse mørkt blod med diverse klumpar i......deilig......så då er det vel berre å la det gå sin gang.....er vel ikkje vitsi å gå til lege før det har slutta for å sjekke at alt er i orden

:( Uff så trist:( Håper ting går fort fremover og blir bra fort så du kan fokusere på noe annet igjen! :) God bedring!

sist gang var jeg ca 8uker eller noe på vei å blødde litt men det gikk veldig bra. hun sitter her å ser barne tve å er 6 år <3
men ja har hatt noen aborter og slikt selv.. mange vonde historier, men håper det kommer til å gå din vei.

Huff så kjedelig :( Lykke til, håper det er en uskyldig blødning..

Back
Topp