hjelp trengs sårt

Søøtnoos

Elsker forumet
har en liten gtt på tre mndr her.... hanbegynner tudlighvis og få tener... og d er ikke bare mg andre ser det og... han bare griner og griner og griner og har sovi toppen 20 min i hele dag... har prøvd med dentonix paracet og bitering som har ligget kaldt og vanlig bitering... han bare surver og finner ikke roen... hjeeeeeeeeeeeeeeelp... er utslitte begge to.... setter veldig pris på svar
[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Paracet stikkpiller mot smerter????

hvis du drar fingeren din fram og tilbake på gommene da??

Har ingen gode råd dessverre,det må nok bare gå sin gang.Hadde endel runder her også,med Paracet og Dentinox,sutring og smerter,men tenna skal ut åkkesom og vondt gjør det...
Håper bare det snart går over da,er slitsomt ja...[:)]

Er sønnen din født i januar og begynner å få tenner allerede nå?? Da var han tidlig ute :) Julian har ikke fått tenner enda :) Men de kommer vel :)

er ikke noe annet som plager han da?  Håper det snart går over. Lykke til!

visste folk kom til og spørre om det.... hehe... jeg vet d er tidlig så derfor har jeg sjekket d nøøøøøye.... tilogmed apotekdamen sa til meg... trokke han får tenner nå.... men så titta ho i munn på han... jo jaggu er d på vei tenner sa hun...fler som har sett d og.. ikke bare jg som skylder på noe fordi han er grinete...hehe

Snuppa mi fikk også to tenner før hun var 3 mnd så det kan godt være tenner på vei.
Hun ble veldig glad når hun fikk sutte på en klut med kaldt vann på.

Jenten vår fikk sånn babytannbørset fra Jordan som hun tygget på. Det lindret veldig her. Pluss at bieffekten var at hun var helt fortrolig med tannbørsten da vi skulle begynne å bruke den...

Back
Topp