Hjelp! Trenger ny tlf.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Min kjære, vakre, fantastiske note 3 har takket for seg, så nå trenger jeg ny.
Galaxy note 4, Galaxy S6? Heller mest mot note, men det er litt kjedelig å gå for samme som jeg allerede har, for er vel neppe stor forskjell.
Har lura litt på Iphone også.

Noen som har noe å anbefale?

Galaxy note 4, Galaxy S6? Heller mest mot note, men det er litt kjedelig å gå for samme som jeg allerede har, for er vel neppe stor forskjell.

Jeg er veldig fornøyd med IPhone i allefall, men skal jo sies at jeg ikke har hatt Samsung. Samboer gikk byttet fra Samsung til iPhone, og er også veldig fornøyd. :)

Jeg går for neste generasjon note når min note 3 tar kvelden :p Elsker note telefonen :)

iPhone 6! Jeg sverger til Apple da, og liker ikke Android. :p

Manne min elsker sin note 4. Jeg har selv s5. Hadde iPhone. Men det blir ett ganske stort hakk ned da. I hvert fall hvis du liker å ta bilder. Tok bilder med mamma sin iPhone 6 på lørdag før jeg tok bilder med mannen min sin. Kjempe stor forskjell. Min iPhone 4 s blir nå brukt som mp3 spiller på badet.

Jeg går for neste generasjon note når min note 3 tar kvelden :p Elsker note telefonen :)

Jeg elsker også tlf min, og gud bedre så mye den har tålt. Den har tilogmed vært i dass en tur, detti fra hverandaen og 2 meter rett ned i betong. Gullegod! Men det er liksom litt kjedelig å kjøpe en helt lik som den jeg har, for er jo iiingen forskjell. Tilogmed kjedelige farger.
Igjen så er jeg redd for at jeg skal syns S6 er for liten..

Manne min elsker sin note 4. Jeg har selv s5. Hadde iPhone. Men det blir ett ganske stort hakk ned da. I hvert fall hvis du liker å ta bilder. Tok bilder med mamma sin iPhone 6 på lørdag før jeg tok bilder med mannen min sin. Kjempe stor forskjell. Min iPhone 4 s blir nå brukt som mp3 spiller på badet.

Er det jeg er redd for. Blir aldri helt fortrolig med iphone, men har heller aldri trykket så mye på en.

Er det jeg er redd for. Blir aldri helt fortrolig med iphone, men har heller aldri trykket så mye på en.
er ikke så veldig stor forskjell, men er mye du må omstille. Som musikk, bilder og filmer på tlf kan kun taes IT hvis du har en iTunes konto. Trur det er en annen måte også men fant det aldri ut. Du får ikke de samme appen du har i dag og plassen på tlf er mikroskopisk i forhold til hva man kan ha på en note 4. Plassen var hovedgrunnen til at jeg byttet tlf. Skikkelig kjedelig å ikke kunne ha alle bildene av dattera mi de siste mnd på den tlf.

iPhone! iPhone 6 tar fine bilder, er god og lett i størrelse og i tillegg er iPhone veldig brukervennlig :) må ha en Apple-id for å brukes, men det gjør ingenting, da kan man samkjøre om man har flere eple-produkter og det er den man bruker ved kjøp og nedlasting av apper. Bruker du spotify så har du musikk, og bilder / videoer kan du legge over på pc kabelfritt via dropbox :) sikkerhetskopi kan tas via iCloud, så du trenger ikke bruke iTunes, pc og kabel til det hvis du ikke vil. Hvis du velger å sikkerhetskopiere via iTunes så gjøres dette over wi-fi. Jeg er som du sikkert skjønner, veldig fornøyd :D

Jeg elsker også tlf min, og gud bedre så mye den har tålt. Den har tilogmed vært i dass en tur, detti fra hverandaen og 2 meter rett ned i betong. Gullegod! Men det er liksom litt kjedelig å kjøpe en helt lik som den jeg har, for er jo iiingen forskjell. Tilogmed kjedelige farger.
Igjen så er jeg redd for at jeg skal syns S6 er for liten..
Farger er da ikke noe problem. Kjøp et fancy cover da :p Min er råsa med råååsa cover. Elsker den store jentete tlf min :p
Mannen har s5 og jeg syns min er mye bedre i både bilder og det meste. Derfor ser jeg ikke for meg hvorfor bytte til s6 med tiden (eller s7. Spørs hvor lenge denne lever nå så :p )

Note for livet. Er jo rene dataen jeg har med meg jo i lomma :D

Farger er da ikke noe problem. Kjøp et fancy cover da :p Min er råsa med råååsa cover. Elsker den store jentete tlf min :p
Mannen har s5 og jeg syns min er mye bedre i både bilder og det meste. Derfor ser jeg ikke for meg hvorfor bytte til s6 med tiden (eller s7. Spørs hvor lenge denne lever nå så :p )

Note for livet. Er jo rene dataen jeg har med meg jo i lomma :D

Min er også rosa :p Cover er lite aktuelt for min del, på noten, for da blir den så jævla diger. :p S6 skinner sånn. Som en diamant. HAHAHA! Fanken, håpa egentlig dem bare ville reparere den for meg, så hadde jeg sluppet dette her.. :p

Min er også rosa :p Cover er lite aktuelt for min del, på noten, for da blir den så jævla diger. :p S6 skinner sånn. Som en diamant. HAHAHA! Fanken, håpa egentlig dem bare ville reparere den for meg, så hadde jeg sluppet dette her.. :p
Gå i butikken og holde de forskjellige :p S6, edge eller note 4 :p Valget er stort mellom de. Mannen her i hus skal ha s6 da. Han syns noten min er altfor stor. Vanesak syns jeg.

Har iphone på jobb. Er jo liten og tullete :p Ikke vandt med den nei haha

Gikk fra note 2 til note 4. Angrer ikke ett sekund.

Back
Topp