Hjelp! Trenger jeg lege?

• Trådstarter Trådstarter Jannicke94
  • Opprettet Opprettet
J

Jannicke94

Guest
Har sittet og grått i to timer pga store smerter i nakke/skulder på venstre side, klarer ikke å bevege hodet mitt til den siden. Jeg bor i en ny by og kjenner ingen her, kjæresten min bare tok på musikk og gikk ut, han gidder ikke å hjelpe meg. Leser på nett at alt av legekontor osv er stengt, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er redd og alene. Håper noen vet hva jeg skal gjøre... Er forresten 21 år.

Høres ut som en tur til legevakten kan være greit, så slipper du bekymre deg.
Kan være det er noen muskler som har låst seg.
Dårlig gjort av kjæresten din, hadde ikke akseptert å bli ignorert om jeg hadde store smerter.
God bedring! :-)

Høres ut som muskellåsning. Har du prøvd å tatt paracet eller ibux?
Jeg opplevde noe lignende, bare at hele nakken låste seg og jeg mistet følelsen i hele kroppen. Fikk ringt til samboern min som da var på jobb og fikk han til å komme hjem. Han ringte til legen men der fikk jeg bare beskjed om å ta paracet og bevege meg. Når paracetten begynte å virke så slapp musklene spenningen og resten av dagen var jeg fin igjen i kroppen.

Prøv å komme deg til en fysio/manuellterapeut eller osteopat som kan ta en kikk på deg. Kan hende du har en liten utglidning i nakkevirvel som klemmer på muskler i nakke/skuldre.

Hei! Hvordan går det med deg idag? Jeg hadde lignende smerter forrige uke og kjøpte meg Voltarol, det tok nesten all smerte, et par dager etter var det borte :)

Ta 1000mg dvs 2 tabletter paraset nå. Kontakt legevakt eller fastlege. De har en annen type smertestillende som fikser selv ett hekseskudd på 3-4 dager. Men det er reseptpliktig

Back
Topp