Hjelp! trenger ADDI!!

Klesklypa

Gift med forumet
hm.. no har eg sett gjennom 21 sider med bryllupstråd for å prøve å oppdrive den brudekjolen Addi hadde i sitt brylupp.. ho har lagt den ut til emg før, men har selfølgelig rota bort linken..

tenkte eg skulle ta utgangspunkt i den for bestilling av en selskapskjole fra JK....
og må bestille snart.. helst no..

Noken som veit ca kor den kjolen ligger? eller om Addi er påloogga noke særlig meir? eller om ho har bilder av den på Fb? så kunne eg kanskje komt i kontakt med ho der??

ellers får eg fortsette mitt søk på brullpstråden :) for den ligger der sant??

Dobbel arg!!
står jo at Trone har svart på denne for 9 min siden.. men går det an å se svaret.. NEEI!

drit altså!
lei av nye BV no!

der kom den :)
kunne du sendt meg navnet hennes?? kan bare nicket :)

tuuusen takk :)

Kunne noken vert så snill å sende meg navnet til addi på PM? så kan eg prøve å komme i kontakt med ho?

skulle så gjerne sett den kjolen igjen, så eg får sendt inn bestilling til mr.Jack :)
no har eg sett gjennom uendelige bilder på nettet, 50 sider av bryllupstråden og prøvd å finne tilbake til det innlegget som eg etterlyste kjolen i sist, der ho la ut bilder...

men BV er jo mongo, så det går jo ikkje an å verken finne igjen gamle tråder eller noke verken eg eller Addi har skreve.. sukk..

begynner å haste med å få inn bestillingen.. og eg finner inegnandre fine kjoler for eg er så opphengt i den..

her er jeg :)

Du kan sende meg en PM, så sender jeg deg navnet mitt slik at du kan adde meg på face. Da ligger mange bilder av den kjolen

hm, jeg få melding om at jeg har fått en pm, men nå jeg gå på innboksen finner jeg ingen ny melding :( Skjønner meg ikke helt på den nye BV jeg

Tusen tusen takk Addi!!! den kjolen er bare så nydelig!

Back
Topp