Hjelp! Tre uker til termin og fortsatt navnløs:(

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg trenger forslag!! Jeg har en gutt i magen og storebror heter Theodor. Jeg synes navnene skal passe litt sammen:) Hjelp!

Benjamin

Theodor og Nicolai
Theodor og Markus
Theodor og Emilian
Theodor og Sebastian
Theodor og Bastian
Theodor og Sander

Det er ingen krise enda, lillemann her fekk ikkje navn før nokre dagar etter han vart fødd, og da tok me berre eit til slutt ;o) Angrar ikkje :o)

Det blir ikke noen ekstra pene navn av å stresse med det ihvertfall. Bruk tiden godt! Vi fant ikke navn før gutten var 1 mnd gammel, klarte seg bra alikevel 

Har egentlig ingen forslag, men vil bare si at det er jo ikke noe stress å være navnløs en stund. Minste lillebroren min ble født i 07, han var navneløs i et par-tre måneder. 
Han ble hetende Magnar da, oppkalt etter en oldefar. Jeg syns det er et flott navn. :)
Men ikke helt i samme gate som Theodor da.

Det er mange barn som ikke har navn når de blir født altså, så det går nok bra, men jeg skjønner deg, for meg er det viktig å ha navn klart før fødselen (vet ikke hvorfor, men sånn er det bare).
Men Oliver er fint sammen med Theodor.

For vår del var det mye enklere og finne navn etter å ha sett barna!=)

Du får babyen med deg hjem selv om han ikke har fått navn altså :p

Forutenom det så aner jeg ikke, er ikke flink på slikt jeg :)

Menne, lykke til da :)

Du behøver da ikke stresse med å finne et navn
Skjønner ikke helt den med at navn må passe sammen heller jeg da,
hva med å vente til dere møtter barne kansje navne bare kommer av seg selv da, det gjorde det da vi fikk gutten

Takk for forslag. Her har vi masse å tenke på. Og jeg vet at jeg får babyen med meg hjem, men jeg liker å ha ting klart og når vi ikke har noen forslag blir det ikke lettere etter vi har født, det vet jeg veldig godt med oss selv. Jeg har aldri skjønt det at man kan se på barnet å vite hva barnet heter.

søteste skrev:
Takk for forslag. Her har vi masse å tenke på. Og jeg vet at jeg får babyen med meg hjem, men jeg liker å ha ting klart og når vi ikke har noen forslag blir det ikke lettere etter vi har født, det vet jeg veldig godt med oss selv. Jeg har aldri skjønt det at man kan se på barnet å vite hva barnet heter.

jeg kan ikke forklare det,men her så var det bare at vi følte det navne som kom da vi så barne var det som var riktig.

Her heter storebror Teodor og lillebror skal hete Eskil =) 

me har ett par navn klar og så ser man ka som passer. du trenger ikkje så stresse, sjøl om eg skjønner det der med å ha tingene klart 

bondekone skrev:

søteste skrev:

Jeg kan heller ikke skjønne det. Her heter de Theodor og Kasper men vi hadde dette som alternativer:

Alexander
Birk
Cornelius
Emil
Eirik
Herman
Jonas
Ludvig
Matheus
Mathias
Noah
Oliver
Philip
Sander
Sebastian
Tobias
Vetle

Har dere noen liste selv?

Her var det masse navn:) Jeg er så usikker denne gangen. Plutselig faller jeg for ett navn. Får overtalt min samboer og da er plutselig jeg usikker:p Vi har også skrevet hver vår liste og trekt lapper osv. Men fortsatt blir vi ikke enige:) Jeg har hengt meg litt opp i Kasper, Melvin, Edvind, Johanes, min samboer har Tidemann, Ferdinand, Ludvig, Elias (det heter katta vår) og Ola. Jeg liker veldig godt at det skal passe litt med hverandre disse navnene. Slik som dyra våre sine navn passer:) Takker for masse innspill, jeg skriver ned her:)

Back
Topp